Hvordan startede jeres fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2014

Tip!

Vandet gik kl 2 om natten, så kom der små veer... Ve drop om formiddagen og igen kl 14.. Presse veer kl 17 og født 18.56 ved hjælp af sugekop da han lå skævt i mit bækken. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Christabelle

Mit vand gik stille og roligt lørdag morgen hvor jeg var 39+4. Fik ingen veer så måtte på sygehuset for at have antibiotika og vedrop søndag morgen. 4 timer senere er vores datter født

Anmeld

23. april 2014

Pcokate

os2 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jeres fødsler er startet/ gået igang. 

Skete det om natten, om dagen, ved vandafgang, ved begyndende veer eller ved at slimproppen gik først ? 

Eller hvordan ? 

Om aften og ved vandafgang (læs:kæmpe plask)

Anmeld

23. april 2014

Anonymo

os2 skriver:

Skete det om natten, om dagen, ved vandafgang, ved begyndende veer eller ved at slimproppen gik først ? 

Eller hvordan ? 

Jeg blev sat i gang ved aftens tid og lidt over 12 om natten gik mit vand minutterne efter kom veerne og fødte 10:28 den følgende morgen

Min slimprop gik 31+ og 37+, men fødte alligevel først 42+ 

Anmeld

23. april 2014

Katia Juul Skovgaard

os2 skriver:

Eller hvordan ? 

Jeg havde ingen optakt overhovedet og var skide sur på alle dem der havde tegnblødning og slimpropper der gik.. Jeg havde ikke en skid

Mandag aften kl 21 går jeg i bad, lidt forfængelig er man vel så jeg tænker at der skal være klargjort "dernede", så jordemoder ikke skulle lede efter det hele

Da jeg rejser mig op siger det P L A S K, når et kort sekund at tænke "plejer der at komme vand ud der" (Nåh ja, var førstegangs)

Victor er så først født onsdag morgen efter en lang sej omgang, men han er hvert et sekund værd 

Anmeld

23. april 2014

M (:

os2 skriver:

Eller hvordan ? 

Min fødsel begyndte ved 18-tiden med milde lænde"smerter" (læs: ømhed, der føles som om man har siddet/ligget forkert).

Min søn blev født samme aften kl 23.24.

Anmeld

23. april 2014

Kamulla

Fik ve-storm eftermiddag.. Han er født 2 1/2 time senere

Anmeld

23. april 2014

Aagaard

Min fødsel startede kl 4 om morgenen med uregelmæssige veer

Anmeld

23. april 2014

Clisolka

Eller hvordan ? 

1. gang blev jeg sat i gang 39+1 - det endte med et akut kejsersnit 15 timer senere fordi den unge dame sad fast i mit bækken 

2. gang havde jeg lidt tegnblødning og kraftige plukveer et par dage før fødslen. Jeg vågnede en nat med rigtige veer (uden vandafgang før vi nåede fødegangen) og han er født 8 timer senere 

Anmeld

24. april 2014

os2

Tusind tak fordi i ville dele jeres fødsels oplevelser med mig  

kan se ret mange er startet med at vandet går - nu må vi se hvordan min denne gang starter ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.