Skal købe afskedsgave til vuggestuen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. august 2009

lonemus

....som de skal have på fredag, som er Stefanie's sidste dag.
Jeg har skrevet et fint kort til dem med et billed af Stefanie på. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe af gave, men tror det bliver noget lys-agtig-pynteting, som de kan have stående i deres personalestue.

Giver I afskedsgaver??

På onsdag skal vi igen på besøg i børnehaven og hilse på alle børnene og lege med i 1 time, og så starter hun op mandag

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Slettet

De har haft fornøjelsen af min dejlige dreng i de fleste af hans vågne timer = DE burde give mig en gave!
Nej jeg har ikke givet gave til vuggestuen, men jeg gav til Evas dagplejermor, da Eva startede i børnehave..
...Jeg synes dog, at det er en sød ide og jeg er sikker på at de sætter pris på det

Anmeld

10. august 2009

lonemus

Så fik jeg købte en fin gave til personalet - nærmere deres fælles stue

Jeg købte 3 duftlys med tilhørende blomsterpynt i en fin gaveæske, til kr. 99.-.
Jeg syntes ikke det er så meget prisen det kommer an på, mere tanken .)

Og Stefanie glæder sig meget til at overrække dem pakken i deres frokostpause

Lone

Anmeld

12. august 2009

st

det var da også en fin gave. Havde jeg set dit indlæg noget før, så havde jeg foreslået en kurv med alt muligt "ulækkert/usundt" i. Så kunne de hygge sig med den på personalestuen. Synes godt det kan være svært når de er så meget personale, at give noget personligt. Men en fin gave du kom i tanke om.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.