Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg været til jordmoder i dag. Det gik bare rigtig godt lille manden er skønnet til 3500-3600 g så han er ved at være klar til at komme ud de mærkede på mig indvendigt, jeg har næsten ikke mere livmoderhals tilbage, og hun kunne få to fingre ind så hun lavede hinde løsning på mig, så nu krydser jeg fingre for at der snart sker noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Held og lykke med fødslen
os2 skriver: Held og lykke med fødslen
Mange tak
Mariekjellerup90 skriver: Så har jeg været til jordmoder i dag. Det gik bare rigtig godt lille manden er skønnet til 3500-3600 g så han er ved at være klar til at komme ud de mærkede på mig indvendigt, jeg har næsten ikke mere livmoderhals tilbage, og hun kunne få to fingre ind så hun lavede hinde løsning på mig, så nu krydser jeg fingre for at der snart sker noget
Spændende om det har effekt
Held og lykke
Mathilde skriver: Spændende om det har effekt Held og lykke
Kan godt mærke noget nu, ligesom nogle veer, men ikke regelmæssigt endnu. Er også begyndt at bløde lidt, så håber der snart kommer nogle veer
Mariekjellerup90 skriver: Kan godt mærke noget nu, ligesom nogle veer, men ikke regelmæssigt endnu. Er også begyndt at bløde lidt, så håber der snart kommer nogle veer
Uhh det er gode tegn!
Tænk måske har du født imorgen og har din lille dreng i armene
Held og lykke med forløbet ;-) Det tyder jo på, at der snart sker noget Gode tegn.
Mathilde skriver: Uhh det er gode tegn! Tænk måske har du født imorgen og har din lille dreng i armene
Ja det er en helt vild tanke håber virkelig at der er gang i noget
har også fået min kæreste til at køre hjem, han arbejder ude, så han har en chance for at komme til sygehuset til tide
BabyFreia skriver: Held og lykke med forløbet ;-) Det tyder jo på, at der snart sker noget Gode tegn.
Mange tak ja håber virkelig at det er de rigtige tegn
Mariekjellerup90 skriver: Ja det er en helt vild tanke håber virkelig at der er gang i noget har også fået min kæreste til at køre hjem, han arbejder ude, så han har en chance for at komme til sygehuset til tide
God idé at han kommer hjem, hvis det pludselig går stærkt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128