hvornår kan jeg teste ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
8 svar
2 synes godt om
23. april 2014

Anonym trådstarter

Det er nok et dumt spørgsmål men er ikke sikker:
- Fik fjernet min spiral 9.april, fik mens 11.april for første gang i 2år. Hvis jeg regner med min cyklus er 29 dage som normalt fra før min spiral, har jeg ægløsning 22-26april hvilket er nu. Men sagen er den jeg var sammen med min kæreste i lørdags den 20/natten til den 21. Hvor han kom i mig.

- Nu det så jeg tænker om jeg kan risikere graviditet, og om jeg kan regne med ægløsningen. Hvornår kan jeg så teste for graviditet ?

- bliver nød til og være anonym da jeg kender mange herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Anonym trådstarter

23. april 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

- Fik fjernet min spiral 9.april, fik mens 11.april for første gang i 2år. Hvis jeg regner med min cyklus er 29 dage som normalt fra før min spiral, har jeg ægløsning 22-26april hvilket er nu. Men sagen er den jeg var sammen med min kæreste i lørdags den 20/natten til den 21. Hvor han kom i mig.

- Nu det så jeg tænker om jeg kan risikere graviditet, og om jeg kan regne med ægløsningen. Hvornår kan jeg så teste for graviditet ?

Jeg kender ikke så meget til eftervirkningerne fra en spiral, men hvis du har ægløsning nu så kan du godt blive gravid. Sæd kan leve i nogle dage inde i livmoderen.

Anmeld

23. april 2014

CH2012

Anonym skriver:

Siden du skriver risikere - er det så som i, at I ikk ønsker en graviditet?

Man siger ca. 14 dage efter æglæsning vil ens menstruation komme (og ikk komme hvis man er gravid).

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Siden du skriver risikere - er det så som i, at I ikk ønsker en graviditet?

Man siger ca. 14 dage efter æglæsning vil ens menstruation komme (og ikk komme hvis man er gravid).

Jeg ville helst vente, men sku jeg blive det, så det ikke fordi jeg bliver sur eller ked

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

Sunsmile skriver:

Jeg kender ikke så meget til eftervirkningerne fra en spiral, men hvis du har ægløsning nu så kan du godt blive gravid. Sæd kan leve i nogle dage inde i livmoderen.

Okay tak for svar

Anmeld

23. april 2014

tenna1990

Hej med dig

Jeg fik fjernet min spiral den 6 januar, fik mit lort den 8 januar.

Hvor vi prøvede og lave baby efter min mens , men så skulle jeg efter egen beregning ha haft mit lort igen den 27 januar (fik den ikk og negative test). Og blev så gravid omkring den 9-10 feb. Og  nu er jeg 12 uger henne . Så hvis jeg var dig ville jeg vente ca 2 mdr for at lige holde regnskab på det held og lykke med pb .

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

tenna1990 skriver:

Hej med dig

Jeg fik fjernet min spiral den 6 januar, fik mit lort den 8 januar.

Hvor vi prøvede og lave baby efter min mens , men så skulle jeg efter egen beregning ha haft mit lort igen den 27 januar (fik den ikk og negative test). Og blev så gravid omkring den 9-10 feb. Og  nu er jeg 12 uger henne . Så hvis jeg var dig ville jeg vente ca 2 mdr for at lige holde regnskab på det held og lykke med pb .

Tillykke :-)
Okay mange tak

Anmeld

24. april 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen med "erfaring" indenfor dette ? :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.