Er SÅ fustreret lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg sidder og laver litteratursøgning til min eksamensopgave. Min underviser har sendt en mail med 12 forskellige titler jeg skal kigge på. Men men men men.... 2 har jeg bestilt på statsbiblioteket, 2 har de, men den melder fejl i bestilling, 1 skal hjem fra Kbh og det tager 3 uger, og resten findes ikke på noget bibliotek, men jeg kan kan købe dem for mange millioner kroner >(

@%¤&"! og BIIIIIIIB BIIIIIIB BIIIIIB og meget stort BIIIIIIIIIIIIIB @#%&#@!!!!!!!&

Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2008

SaNiNa

nej hvor træls...

håber du finde en god løsning...

Sanne "som er mega træt"

Anmeld

27. marts 2008

Pia.

Ja øv øv øv .... kan da godt forstå det hele ser lidt sort ud lige nu.... håber du finder en løsning meget hurtigt...

Knus fra Pia.(H)

Anmeld

27. marts 2008

Nan

Er der ikke nogle andre fra dit studie der skal kigge på de samme titler som måske vil dele?

Anmeld

27. marts 2008

st

Jeg er lidt af en biblioteksnørd, sidder selv med bacheloropgave lige nu, og har præsteret at finde de mest underlige og uopnåelige tekster, forstået på den måde at jeg har sneget mig igennem køerne rundt omkring på ventelisterne.

Send mig titlerne, så kan jeg måske hjælpe. Hvad læser du, måske har jeg nogel af titlerne herhjemme på hylden, så må du gerne låne dem.

st.

Anmeld

27. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
st skriver:

Jeg er lidt af en biblioteksnørd, sidder selv med bacheloropgave lige nu, og har præsteret at finde de mest underlige og uopnåelige tekster, forstået på den måde at jeg har sneget mig igennem køerne rundt omkring på ventelisterne.

Send mig titlerne, så kan jeg måske hjælpe. Hvad læser du, måske har jeg nogel af titlerne herhjemme på hylden, så må du gerne låne dem.

st.

General Histories

George Lankevich, New York City: A Short History (2002)

George Lankevich, American Metropolis: A History of New York City (1998)

Edward Ellis, The Epic of New York City: A Narrative History (2004)

Analytical Economic Studies

Kim Moody (ed), From Welfare State to Real Estate: Regime Change in New York City, 1974 to the Present (2007)

John H. Mollenkopf and Manuel Castells (eds), Dual City: Restructuring of New York (1991)

Charles R. Morris, The Cost of Good Intentions: New York City and the Liberal Experiment (2007)

Roger Alcacy and David Mermelstein, The Fiscal Crisis of American Cities: Essays on the Political Economy of Urban America (1988)

John H. Mollenkopf and Ken Emerson, Rethinking the Urban Agenda: Reinvigorating the Liberal Tradition in New York City and Urban America (2002)

Herbert London, The Broken Apple: New York City in the 1980s (1989)

Raymond J. Keating, New York By the Numbers (1997)

Martin Shefter, Political Crisis/Fiscal Crisis: Collapse and Revival of New York City (1987)

Eric Lichten, Class, Power and Austerity: The New York City Fiscal Crisis (1986)

Det vil da være dejligt hvis du kan hjælpe mig :D

Kh Jeanne

Anmeld

27. marts 2008

st

Jeg ser på sagen senere i dag.

st.

Anmeld

27. marts 2008

st

Kære Jeanne.

Jeg må desværre melde "hus forbi" på den literaturliste du har sendt. Jeg kan desværre ikke finde titlerne, der hvor jeg normalt søger. Jeg beklager, jeg troede/håbede, at jeg kunne hjælpe.

Pøj pøj med det.
kan du evt låne bøgerne af en underviser, så er der jo altid muligheden for at kopieret skidtet. Det er naturligvis ulovligt, så det foreslog jeg ikke :D

Mvh st.

Anmeld

27. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej st, Mange tak for forsøget. Jeg har fundet 4 af bøgerne nu, men det er jo langt fra nok :'( Jeg skal vist have en lille samtale med min underviser i morgen >( Kh Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.