Menstruation efter en SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2014

hejmeddig10

Hej alle sammen. Ja, den 25 marts havde jeg en spontan abort. Jeg har ingen udskrabning eller noget fået. Men jeg tænker på hvor længe går der før man får sin menstruation efter sådan en? Jeg har ingen ting fået a vide, så jeg er lidt i vildrede.. Håber der er en der kan hjælpe mig med at finde et svar.
Fortsat god dag til alle ellers..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er meget forskelligt. Ved nogen fortsætter det som en alm cyklus med det samme, andre venter flere måneder på det. Jeg selv havde blot en forlænget cyklus på 10-11 dage ekstra. 

Anmeld

23. april 2014

hejmeddig10

Mor11 skriver:

Det er meget forskelligt. Ved nogen fortsætter det som en alm cyklus med det samme, andre venter flere måneder på det. Jeg selv havde blot en forlænget cyklus på 10-11 dage ekstra. 

Okay, jeg står og skulle have haft den i går nemlig

Anmeld

23. april 2014

Annemette07

hejmeddig10 skriver:

Hej alle sammen. Ja, den 25 marts havde jeg en spontan abort. Jeg har ingen udskrabning eller noget fået. Men jeg tænker på hvor længe går der før man får sin menstruation efter sådan en? Jeg har ingen ting fået a vide, så jeg er lidt i vildrede.. Håber der er en der kan hjælpe mig med at finde et svar.
Fortsat god dag til alle ellers..

Jeg fik af vide 6-8 uger var indenfor det "normale". Jeg fik mens lige knap 8 uger efter min sa

Anmeld

23. april 2014

cwl

Jeg havde en SA 27 nov og fik først mens 12 jan og fik først rigtig ÆL i februar.

Anmeld

23. april 2014

aarhusmor

Jeg plejer at få mens med det samme og normal ÆL efter 2-3 uger.

Men andre har oplevet at der kunne gå længere tid - typisk op til 6 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.