hjælp... hvordan holder vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
6 svar
4 synes godt om
23. april 2014

Anonym trådstarter

min mand og jeg har altid været glad for sex, han lidt mere end jeg. Vi havde sex gennem hele graviditeten og efter fødslen har vi prøvet at nøjes med hand- og/eller blowjobs, men det er ligesom om det ikke er nok, hverken for ham eller jeg. De sagde fra sygehuset at vi ikke må have sex før efter 8 ugers lægebesøget, men hvordan kan vi holde igen uden at skulle holde sig helt fra hinanden? vores barn er kun to uger. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

min mand og jeg har altid været glad for sex, han lidt mere end jeg. Vi havde sex gennem hele graviditeten og efter fødslen har vi prøvet at nøjes med hand- og/eller blowjobs, men det er ligesom om det ikke er nok, hverken for ham eller jeg. De sagde fra sygehuset at vi ikke må have sex før efter 8 ugers lægebesøget, men hvordan kan vi holde igen uden at skulle holde sig helt fra hinanden? vores barn er kun to uger. 

Hvad var deres begrundelse for at I ikke måtte have sex før?

Alle andre får af vide at så snart de er klar, eller så snart de er helet op efter eventuelle syninger..

Anmeld

23. april 2014

AnonymMor

Anonym skriver:

hm det har jeg ikke hørt før, har kun hørt at man skal bruge kondom indtil efter 8 ugers undersøgelse pga infektioner osv.

kæresten og jeg havde sex omkring 2 uger efter fødslen

Anmeld

23. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Bare brug kondom

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Hvad var deres begrundelse for at I ikke måtte have sex før?

Alle andre får af vide at så snart de er klar, eller så snart de er helet op efter eventuelle syninger..

det havde vist nok noget at gøre med at jeg fødte ved kejsersnit, men jeg er ikke sikker.

Anmeld

23. april 2014

Mortilxx

Anonym skriver:

det havde vist nok noget at gøre med at jeg fødte ved kejsersnit, men jeg er ikke sikker.

Jeg har også født ved kejsersnit og vi blev anbefalet at have sex, men selvfølgelig med kondom, da der nemt kan komme bakterier op. Vi skulle bare huske at bruge kondom til omkring 6-8 uger efter.

Anmeld

24. april 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Så længe han har regnfrakke på, og det er uanset hvordan man føder, så er det ok, indtil du har været til 8 ugers undersøgelse, og det er fordi han kan tage så mange bakterier med ind der kan give dig infektioner

Så kom i bare i gang igen, selvfølgelig forsigtigt og med måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.