2gangs føden, tidligt hjem. Hvad pakkede i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.629 visninger
10 svar
5 synes godt om
22. april 2014

lOUISE Kold

Hej piger.

Hvad gjorde i anden gang? 

Hvor meget og hvad tog i med i pusletasken anden gang? Efter som man bliver smidt hjem efter få timer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Mussen2

lOUISE Kold skriver:

Hej piger.

Hvor meget og hvad tog i med i pusletasken anden gang? Efter som man bliver smidt hjem efter få timer. 

Næsten det samme som 1 gang. Man ved jo aldrig hvordan det går. Og om man måske akl blive der af forskellige årsager.
Plus det er rart at kunne tage noget andet tøj på end det man kom i. Dog kun et sæt til baby plus overtøj og autostol

Desuden lidt guf og energi (juice, chokolade) til manden og jeg. Samt de gode ting som hårelastik, læbepomade.

Min fødsel tog 25 min på sygehuset men det var ikke sådan keg tænkte at jeg havde en masse overflødigt med. Vi tog hjem efter ca. 3-4 timer.

God fødsel

Anmeld

24. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tænker at jeg vil pakke det samme som sidst. Det endte i aks sidst og vi var indlagt i 4dage, så jeg tænker at jeg ligeså godt kan være forberedt på samme tur næste gang, selvom jeg håber inderligt på at alting går glat 

Anmeld

24. april 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
lOUISE Kold skriver:

Hej piger.

Ej hvor sjovt - snakkede netop med min veninde igår om hvad man skulle ha' med :-) Vi er begge sat til midt i juni og er begge 2. gangs ! Så jeg følger lige med :-) Kan desuden slet ikke huske hvad jeg havde pakket sidste gang...- man glemmer hurtigt :-D

//Mette

Anmeld

24. april 2014

Misser1989

lOUISE Kold skriver:

Hej piger.

Vi havde et sæt tøj til mig, shampoo, tandbørste. 1 sæt til baby, overtøj til baby og autostol ??
Manglede ikke noget. Vi var på sygehuset i 1,5 time, så havde jeg født. 2 timer efter fødslen var vi hjemme igen ??

Anmeld

1. maj 2014

lOUISE Kold

Tusind tak for jeres svar, det hjalp jo på sagen at høre andres mening og hvad i havde gjort.

som sagt håber jeg på vi kommer hurtigt hjem igen, men har pakke så vi klar til at overnatte hvis det skulle være. Og pakket lidt godt �� så tusind tak for jeres svar. 

Anmeld

1. maj 2014

LinLin

Der var et sæt tøj til lillebror og et til mig. Det var vist det og så havde vi jo autostol og overtøj (sådan en fleecepose)

Vi tog hjem efter fire timer

Anmeld

2. maj 2014

lOUISE Kold

Det godt nok tidligt man kommer hjem, men man har vel bare lyst til at komme hjem med den bette og sig selv anden gang 

Anmeld

2. maj 2014

Valle81

Jeg pakkede som 1. gang. Man kan jo ikke vide, om det ender med, at man skal være der i flere dage:-)

Anmeld

2. maj 2014

EnGodMor

LinLin skriver:

Der var et sæt tøj til lillebror og et til mig. Det var vist det og så havde vi jo autostol og overtøj (sådan en fleecepose)

Vi tog hjem efter fire timer

Enig her, pakkede præcist det samme, et sæt tøj til hver. 

Dog blev  jeg natten over, blot for at få helt ro sammen med baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.