Manglede du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
10 svar
8 synes godt om
22. april 2014

Ønskebarnet2014

Var der noget du fortrød at du ikke havde med på sygehuset til fødslen enten til dig eller baby eller manden?? Som du syntes man skal tage med??

Håber du vil dele din/jeres erfaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Anonymo

Ønskebarnet2014 skriver:

Var der noget du fortrød at du ikke havde med på sygehuset til fødslen enten til dig eller baby eller manden?? Som du syntes man skal tage med??

Nope, tværtimod. Alle sagde hvad de anbefalede og jeg tog alt med. Jeg havde et fyldt pusletaske og 2 sportstasker med - jeg fik kun brugt det sæt tøj jeg ankom i, en mobil oplader, kamera og hendes ene sæt tøj til når hun skulle hjem. 

Jeg blødte så meget efter fødslen at jeg ikke kunne havde mine egne trusser på, selv mit mest afslappede tøj var ikke godt nok, mit udsende var det sidste jeg tænkte på, jeg stank af død gnu og det var lige som jeg syntes det skulle være. 

Anmeld

22. april 2014

EnSødMor

Ønskebarnet2014 skriver:

Vi har 43 km til det sygehus jeg fødte på første gang, jeg fik kejsersnit (akut) så vi var der i et par dage, hvilket var fint nok, men farmand kedede sig helt vildt, for baby sover jo bare.. ;-D så han kørte hele vejen hjem efter en computer hvor vi har en masse film på, så kunne han få tiden til at gå med det... 

;-)) Tror ikke der var andet jeg manglede... ;-) 

Anmeld

22. april 2014

Bertris

Jeg manglede mest en morgenkåbe hvilket jeg ikke ejer

men havde også en maaaaasse med jeg slet ikke fik brugt, og var der alligevel fra onsdag til lørdag

Anmeld

22. april 2014

JohanneKR

Ammeindlæg! Jeg gennemvædet flere bh'er og bluser på de tre dag vi var på sygehuset

Anmeld

22. april 2014

Disarobi

Ønskebarnet2014 skriver:

Balsam!!
Jeg var tilsluttet ctg i sengen de 9 timer fødslen tog, så jeg havde det mest uglede hår ever og Aalborg havde altså kun sådan noget allround noget ala svømmehals-sæbe så jeg kunne næsten ikke rede håret ud da jeg havde været i bad

Anmeld

22. april 2014

L&V

Min ammepude den manglede jeg frygteligt meget

Anmeld

23. april 2014

Leneur

Ønskebarnet2014 skriver:

At jeg ikke havde et ekstra sæt tøj med, for regnede med at 2 sæt var nok men en gylper og en dags ekstra indlæggelse var ikke en særlig god kombination.

Anmeld

23. april 2014

Annemette07

Ønskebarnet2014 skriver:

Mad til mig jeg havde haft plukveer der gjorde ondt hele dagen så kunne ikke få noget som helst ned. Kl 22.49 gik mit vand så, og da manden havde hørt at fødsler ofte tog lang tid for førstegangsfødende, ja så regnede han med vi kom hjem igen.( ja, han var endda tæt på at lade autostol og sygehustaskenligge hjemme, men det VILLE jeg have med! ;-) ) og jeg fik ret, vi kom nemlig ikke hjem, men underfødslen dykkede mit blodsukker endnu mere så blev rigtig dårlig, men sygehuset havde heldigvis et æble som jeg spiste mellem veerne

Anmeld

23. april 2014

Julie F

Ønskebarnet2014 skriver:

Synes jeg havde pakket lige tilpas. Ikke for meget og ikke for lidt. Men bebsen første gylp og afføring farver tøjet helt vildt, så jeg prøvede at skylle det lidt op i håndvasken. hvis jeg skulle gøre det om havde jeg hældt til vaskemiddel over i en lille beholder og taget med.

Men masser af trøjer til dig selv til når mælken falder til, og ekstra bukser hvis du kommer til at tisse i bukserne de efterfølgende dage efter fødslen og så bare almindelig mængde tøj til bebs :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.