Dræber p-piller lysten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Anonym trådstarter

Andre som har manglende lyst til sex, og som tror det er p-pillernes skyld?

Hilsen ano, som trænger til at knalde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Honningblomst

Hvis du trænger til sex, så har du vel stadig lyst??

Jo, jeg har hørt at det kan påvirke....så synes du skulle finde en anden form for prævention.
Jeg kan anbefale hormonspiral...
Knus Eva...som måske skulle starte på p-piller nu jeg alligevel intet sex får..

Anmeld

10. august 2009

mariamiss6

jeg synes ikke p-pillerne havde nogen indvirkning på mig da jeg tog dem, men det er så også 6 år siden eller der omkring..... så jeg kan jo huske forkert, men vi dyrkede altså masser af sex alligevel....

Jeg bruger en kobberspiral nu, og med den mærker jeg ingen forskel vil jeg sige....

Hvis du synes du trænger til at knalde, så vil jeg også sige at du da stadig har en lyst til sex... så måske er det bare et spørgsmål om bare at gøre det...... dyrk masser af sex, og du vil opdage at sex avler sexlyst....

Anmeld

10. august 2009

oo

for mig dræbte p-pillerne ikke lysten, men jeg blev ikke ordentlig våd mens jeg tog dem, hvilket har resulteret i mange års temmelig smertefuld sex.

jeg tog ikke p-piller da jeg mødte Søren, men begyndte efter kort tid og så gik det ned ad bakke - selv med glidecreme. da vi startede projekt baby kommenterede Søren flere gange, at jeg var meget mere våd nu og til sidst talte jeg med min læge om det (i forbindelse med noget andet) og hun sagde, at p-pillerne godt kunne gøre at man var aaaaalt for tør.
tørheden kan jo godt "dræbe" sexlysten, jeg havde i hvert fald lyst, men så havde jeg alligevel ikke lyst til at føre det ud i livet fordi jeg vidste det ville gøre ondt.

Anmeld

10. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har lige flyttet tråden...

Men jeg tror det er meget forskelligt, hvordan man reagerer på p-piller. Jeg kan fx slet ikke tåle dem.

Men som Eva skriver. Hvis du virkelig har brug for at knalde, har du jo stadig lyst. Så er det måske et kommunikationsproblem mellem dig og kæresten, der gør at I ikke lige får kommunikeret sex til hinanden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.