Erfaringer med Emmaljunga Scooter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
8 svar
2 synes godt om
22. april 2014

sulo

Er der nogen der har og vil dele.

Købte en Scooter 3 i lørdags på tilbud, men samme nat lå jeg hvileløs af tankerne om jeg nu havde købt den rigtige

Vi gik efter en vogn der kunne være i vores lille ford Ka, tjek

Den skulle gerne være så let som muligt pga mine dårlige håndled, super tjek

Store hjul, tjek

Vendbart styr eller kasse, minus (men tror det er til at leve med)

Ryggen skulle kunne lægges helt ned til sove positiion, det kan den så ikke og det er der jeg er blevet så frygtelig i tvivl om det er den rigtige

Vi synes det er så dejligt at den vejer så lidt og den er så smal/lille at vi ikke behøver at tage hjulene af når den skal i bilen.

Vi prøvede en cerox i bilen men den kan kun være der hvis den bliver kilet ind på højkant, hjulene er besværlige at tage af og så er den stadig svær og tung at få ind i bilen= den kan ikke rigtig være der.

Så hører gerne fra nogen der har erfaring med Scooter klapvognene, om jeres børn har kunne sove i dem? ovs.

Eller andre vogne der er små og lette....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Carina:-)

Jeg kbte en til mit barnebarn som skulle være let fordi min svigerdatter var meget alene og skulle kunne håndtere den op af trappen til deres lejlighed.

Og den har 100% levet op til forventningerne mhs til comfort og smidighed .

Den er ikke lige så rummelig og så god til at sove i som en cerox. Men den er ikke dårlig. Her lagde hun en tyndt tæppe i ryggen af ham når han skulle sove og så lå han godt og dejligt. 

Hvis det ikke ligefrem er en erstatning for en barnevogn -har du gjort et godt kob

Anmeld

22. april 2014

sulo

Carina:-) skriver:

Jeg kbte en til mit barnebarn som skulle være let fordi min svigerdatter var meget alene og skulle kunne håndtere den op af trappen til deres lejlighed.

Og den har 100% levet op til forventningerne mhs til comfort og smidighed .

Den er ikke lige så rummelig og så god til at sove i som en cerox. Men den er ikke dårlig. Her lagde hun en tyndt tæppe i ryggen af ham når han skulle sove og så lå han godt og dejligt. 

Hvis det ikke ligefrem er en erstatning for en barnevogn -har du gjort et godt kob

Det var ikke tænkt som en erstatning for barnevognen, men det vil jo rart at han kan sove i den en gang imellem, når vi er på tur.

Anmeld

22. april 2014

Carina:-)

sulo skriver:

Det var ikke tænkt som en erstatning for barnevognen, men det vil jo rart at han kan sove i den en gang imellem, når vi er på tur.

Og det kan han sagtens

Anmeld

22. april 2014

sulo

22. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ser ud til den kan ligges ligeså meget ned som vores, og der bliver sovet helt fint og uden problemer 

Anmeld

22. april 2014

IT-nørd

sulo skriver:

Købte en Scooter 3 i lørdags på tilbud, men samme nat lå jeg hvileløs af tankerne om jeg nu havde købt den rigtige

Store hjul, tjek

Ryggen skulle kunne lægges helt ned til sove positiion, det kan den så ikke og det er der jeg er blevet så frygtelig i tvivl om det er den rigtige

Vi synes det er så dejligt at den vejer så lidt og den er så smal/lille at vi ikke behøver at tage hjulene af når den skal i bilen.

Vi prøvede en cerox i bilen men den kan kun være der hvis den bliver kilet ind på højkant, hjulene er besværlige at tage af og så er den stadig svær og tung at få ind i bilen= den kan ikke rigtig være der.

Så hører gerne fra nogen der har erfaring med Scooter klapvognene, om jeres børn har kunne sove i dem? ovs.

Vi har en Scooter 2.0, som nu er 2 år gammel. Den har levet op til alle forventninger og mere til 

Vi bor på landet, med grusveje, strand og skov og vi har to hunde, som der mindst bliver gået 2 ture om dagen. Det betyder, at vognen bliver slæbt i al slags vejr hver eneste dag og i et helt ujævnt terræn. Den er meget med i bilen da vi er meget ude og vi har ikke haft et eneste problem med den.

Freya er snart 3 og hun er 95 cm høj. Hun sover stadig godt i den og der er en super højde i vognen.

Jeg har kun positive ting at sige og som jeg skrev, bliver vores Scooter totalt misbrugt, uden ret meget rengøring.

Vores er på sortlakeret stel og der er lige kommet lille smule rust der, hvor hjulene sidder, men det kan næsten ses. Det er ret imponerende når man tænker på hvad vognen bliver udsat for hver dag 

Anmeld

22. april 2014

IT-nørd

Den nye Scooter 3 kan lægges mere ned end den vi har (2.0 modellen) og Freya har sovet rigtig mange lure i den, siden hun var 11 måneder. 

Jeg er sikker på I ikke vil fortryde.

P.S. Vi havde en Cerox, som blev totalt skadet da en fulderik væltede oven på den (heldigvis uden Freya i). Jeg var træt af  at den var så stor og vi skulle netop pille hjulene af og sætte den på højkant i min Fiat Punto

Anmeld

23. april 2014

Kvist

sulo skriver:

Store hjul, tjek

Vi startede som så mange andre også med en Cerox, og jeg hadede den fra dag et, da jeg sys den er utrolig stor og klodset..

Købte så en Scooter 2.0, og har elsket den fra dag et..

Den er super handy, nem at komme rundt med, og fylder ikke meget i bilen..

Albert kan sagtens sove i den - ingen problem

Og at sidderetningen ikke kan vendes, har for os ingen betydning, Albert gider alligevel ikke sidde med ryggen til alt, han skal de hvad der foregår og opleve noget..

jeg har aldrig et sekund fortrudt, og Albert er 3,5 nu og bruger den stadig flittigt - og er sikker på den nok skal holde til nr 2 også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.