sulo skriver:
Er der nogen der har og vil dele.
Købte en Scooter 3 i lørdags på tilbud, men samme nat lå jeg hvileløs af tankerne om jeg nu havde købt den rigtige
Vi gik efter en vogn der kunne være i vores lille ford Ka, tjek
Den skulle gerne være så let som muligt pga mine dårlige håndled, super tjek
Store hjul, tjek
Vendbart styr eller kasse, minus (men tror det er til at leve med)
Ryggen skulle kunne lægges helt ned til sove positiion, det kan den så ikke og det er der jeg er blevet så frygtelig i tvivl om det er den rigtige
Vi synes det er så dejligt at den vejer så lidt og den er så smal/lille at vi ikke behøver at tage hjulene af når den skal i bilen.
Vi prøvede en cerox i bilen men den kan kun være der hvis den bliver kilet ind på højkant, hjulene er besværlige at tage af og så er den stadig svær og tung at få ind i bilen= den kan ikke rigtig være der.
Så hører gerne fra nogen der har erfaring med Scooter klapvognene, om jeres børn har kunne sove i dem? ovs.
Eller andre vogne der er små og lette....
Vi startede som så mange andre også med en Cerox, og jeg hadede den fra dag et, da jeg sys den er utrolig stor og klodset..
Købte så en Scooter 2.0, og har elsket den fra dag et..
Den er super handy, nem at komme rundt med, og fylder ikke meget i bilen..
Albert kan sagtens sove i den - ingen problem
Og at sidderetningen ikke kan vendes, har for os ingen betydning, Albert gider alligevel ikke sidde med ryggen til alt, han skal de hvad der foregår og opleve noget..
jeg har aldrig et sekund fortrudt, og Albert er 3,5 nu og bruger den stadig flittigt - og er sikker på den nok skal holde til nr 2 også..