Christine skriver:
Jeg må indrømme det gik lidt hurtigt med at læse den. Men havde prøvet indvendig scanning før og så besluttede jeg bare at hvis jeg blev spurgt, så ville jeg gerne "hjælpe".
Med min søn var min livermoderhals dog absolut helt lukket i uge 38+ så jeg "plejer" nok ikke at være i den risikogruppe.
Hvordan var ekstrascanningen i uge 23? Fik du set meget til babyen eller er det meget kort?
Var simpelthen så skuffet over ekstrascanningen. 
Men tror nu mest at det var hende damen, der scannede mig, der var skyld i det.
Havde en tid kl. 08.00, men hun var kommet for sent, så kom først ind kl. 08.10 og så havde hun jo travlt fordi hun var bagud, hvilket førte til at hun vrissede en del af os.
Spurgte om jeg kunne få et billede med så jeg havde et fra hver scanning hvor hun beklagede sig over at der ikke var meget tid (var så tæt på at sige at hvis vi var kommet ind kl. 08.00 som vi skulle, så havde der var rigeligt med tid).
Og så fik min ekskæreste også et dræberblik eller to fordi han stillede et par spørgsmål - hun havde jo for travlt til den slags..
Tror generelt ikke at der er sat meget tid af til den sidste scanning, så synes det var en stressende oplevelse. Og hende damen gjorde bestemt intet for at gøre den bedre. 
Anmeld