YEEESSS - Et "ros-til-mig-selv" indlæg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. august 2009

TbCp

Jeg har idag været oppe til teoriprøve og bestod med kun 1 fejl!

Jeg er bare megastolt!!!!

Jeg har fået dato til køreprøve men holder den lidt for mig selv, skal nok sige til når jeg står med kørekortet i hånden

Nå men bare lige et "ros-til-mig-selv" indlæg for jeg er sgu stolt.

Jeg kunne jo have taget kørekort for 13 år siden, dumt jeg ikke fik det gjort. Og jo ældre jeg blev jo sværere synes jeg det var at komme igang. Men nu har jeg det snart!!! YEEEEES

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

KWL

SKIDE GODT TINA!!!!!

Tilltkke med det

Anmeld

10. august 2009

anna-jonas

Tillykke Tina..............bedre sent end aldrig.:-)

Anmeld

10. august 2009

Vingummien

sådan stort tillykke, er super godt gået

Held og lykke med din køreprøve

Anmeld

10. august 2009

Bondepigen

Tillykke. Godt klaret!!!

Pøj pøj med køreprøven osse!

Anmeld

10. august 2009

oo

tillykke!

er du evt interesseret i et job som privatchauffør for undertegnede (der stadig ikke har nosset sig sammen til at tage et kørekort, på trods af at jeg bor midt ude i en skov)?? tror der kunne komme nogle gode køreture ud af det, med høj falset sang til radiohits evt.

Anmeld

10. august 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

tillykke!

er du evt interesseret i et job som privatchauffør for undertegnede (der stadig ikke har nosset sig sammen til at tage et kørekort, på trods af at jeg bor midt ude i en skov)?? tror der kunne komme nogle gode køreture ud af det, med høj falset sang til radiohits evt.

Haha ja det lyder jo ellers fristende

Anmeld

10. august 2009

Vinker

FEDT FEDT TINA  Super godt gået! Er det ikke bare fantastisk at den del nu er overstået? Så kan du bedre koncenterer dig om at blive helt klar til selve køreprøven..... Håber og tror på at du klarer den med 0 fejl

Husker at jeg havde 4 fejl til min teoriprøve - men sådan går det når man både vil bremse og sætte farten op til samme spørgsmål..... UPS

Pøj pøj med køreprøven!

Anmeld

10. august 2009

TbCp

Vinker skriver:

FEDT FEDT TINA  Super godt gået! Er det ikke bare fantastisk at den del nu er overstået? Så kan du bedre koncenterer dig om at blive helt klar til selve køreprøven..... Håber og tror på at du klarer den med 0 fejl

Husker at jeg havde 4 fejl til min teoriprøve - men sådan går det når man både vil bremse og sætte farten op til samme spørgsmål..... UPS

Pøj pøj med køreprøven!

Hihi ja det fungerer nok ikke rigtig i det virkelige liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.