Hej, jeg søger en veninde i Hillerød... Jeg er tilflytter fra Århus og har nu bort nogle år i KBH, men er flyttet til Hillerød med mon kæreste da vi fik vores datter i oktober 2014... Jeg savner en veninde, måske en der også er på barsel??? Som har lyst til at trille ture i løbet af dagtimerne med barnevogn og måske tage med til babysvømning? Jeg har gået til babysvømning i Hillerød og virkelig nydt det, men turen er så lang derop og hjem igen med det offentlige, så selvom der er andre mødre deroppe (da jeg gik på et hold) så savner jeg en at dele turen med... Og ja som sagt så gad jeg godt at trille nogle ture og snakke eller gå på cafe mm
Andre veninder jeg har med børn bor i Århus, i Mødregruppen har jeg ikke lige mødt en der ville det samme, så nu prøver jeg herinde 
Jeg eg har ikke bil, så jeg ville synes det var fedt hvis du også boede i Hillerød, så man nemt kunne mødes og gøre hinanden lidt selskab 
Skal man sige lidt om sig selv? Det kan jeg da gøre
Jeg er stille og rolig, har ret meget sort humor og elsker at grine... Jeg tror på kærlighed og karma og på altid at se på det positive i enhver situation... Jeg læser mange bøger, eller gjorde hehe, maler, tegner, syer og drømmer om at få en kolonihave, så jeg kan få jord under neglene. Indtil videre nøjes jeg med at passe mine planter på altanen 
Nå, jeg håber på at høre fra nogle, evt i en om? Og så kan vi tage den derfra og aftale noget 
Dbh Signe
Anmeld