Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
10 svar
4 synes godt om
22. april 2014

Mariekjellerup90

Hej  

Jeg er i dag i uge 39+4

igennem hele natten fra kl 00.00 til kl 05.30 har jeg haft hyppigere plukveer, har aldrig haft dem før eller ikke med mit første barn. De kom ikke regelmæssige, nogen kom inden for 2 min og andre inden for 10 min, de varede imellem 20-40 sek. 

Kunne ikke sove for dem, da de nev lidt. 

Er der andre der har prøvet det, at lige pludselig få dem tæt på termins datoen ? Og endte det så i at i gik i fødsel ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Annemette07

Mariekjellerup90 skriver:

Hej  

Jeg er i dag i uge 39+4

igennem hele natten fra kl 00.00 til kl 05.30 har jeg haft hyppigere plukveer, har aldrig haft dem før eller ikke med mit første barn. De kom ikke regelmæssige, nogen kom inden for 2 min og andre inden for 10 min, de varede imellem 20-40 sek. 

Er der andre der har prøvet det, at lige pludselig få dem tæt på termins datoen ? Og endte det så i at i gik i fødsel ?  

Dagen op til mit vand gik op aftenen, havde jeg regelmæssige plukveer hvert 3-5 minut som varede op til 2 minutter af gangen. Og de nev virkelig og gjorde ondt.
Om aftenen da vandet gik, ringede vi til fg som ville have mig ind med det samme. På tre veer havde jeg åbnet mig 4 cm og der mente de mine plukveer havde gjort så jeg åbnede mig :-)

Jeg fødte 39+1 og vandet gik 39+0 :-)

Anmeld

22. april 2014

Benjamins'mor

Hej  

Jeg er i dag i uge 39+4

Det oplevede jeg meget den sidste tid med nr. 2, hvor imod jeg heller aldrig oplevede det med den første.
Min jordemoder sagde det var meget normalt så tæt på fødslen.

Anmeld

22. april 2014

Mariekjellerup90

Annemette07 skriver:

Dagen op til mit vand gik op aftenen, havde jeg regelmæssige plukveer hvert 3-5 minut som varede op til 2 minutter af gangen. Og de nev virkelig og gjorde ondt.
Om aftenen da vandet gik, ringede vi til fg som ville have mig ind med det samme. På tre veer havde jeg åbnet mig 4 cm og der mente de mine plukveer havde gjort så jeg åbnede mig :-)

Jeg fødte 39+1 og vandet gik 39+0 :-)

Det lyder til at have været en fantastisk fødsel  

håber også mine plukveer gør noget, nu når jeg er så tæt på termin. Men kan intet mærke i dag, kun at jeg er øm i hele kroppen.  

Anmeld

22. april 2014

Mariekjellerup90

Benjamins'mor skriver:

Det oplevede jeg meget den sidste tid med nr. 2, hvor imod jeg heller aldrig oplevede det med den første.
Min jordemoder sagde det var meget normalt så tæt på fødslen.

Har også fået af vide at det er meget normal, at man mærker dem her anden gang. Syns bare det var mærkeligt, at de først kom nu men det kan være det er kroppen, som gør sig klar til fødsel  

Anmeld

22. april 2014

Clisolka

Hej  

Jeg er i dag i uge 39+4

Jeg havde haft en del kraftige plukveer til slut i min graviditet her 2. gang - i første graviditet mærkede jeg dem ikke. 

Her 2. gang endte det med at jeg fik løsnet hinder 39+1 og det satte ekstra skub i plukveerne (som om de ikke var kraftige nok). Sådan havde jeg det i 2 dage on and off, så stoppede de lige pludselig... Jeg gik i seng den 3. aften og vågnede kl. 2 om natten med rigtige veer i stedet  Han er født kl. 09.57 samme dag 

Anmeld

22. april 2014

MIWULA

Jeg havde det sån op til min fødsel. Fra morgen af og hele dagen kl 01 om natten gik vandet så.   For der er ved og ske noget. 

Anmeld

22. april 2014

Mariekjellerup90

Babymor1013 skriver:

Jeg havde haft en del kraftige plukveer til slut i min graviditet her 2. gang - i første graviditet mærkede jeg dem ikke. 

Her 2. gang endte det med at jeg fik løsnet hinder 39+1 og det satte ekstra skub i plukveerne (som om de ikke var kraftige nok). Sådan havde jeg det i 2 dage on and off, så stoppede de lige pludselig... Jeg gik i seng den 3. aften og vågnede kl. 2 om natten med rigtige veer i stedet  Han er født kl. 09.57 samme dag 

Okay , sjovt at man lige pludselig mærker dem skal til jordmoder imorgen, så håber på at hun vil lave hindeløsning, så der måske kan sætte lidt skub i tingene  

Anmeld

22. april 2014

Mariekjellerup90

MIWULA skriver:

Jeg havde det sån op til min fødsel. Fra morgen af og hele dagen kl 01 om natten gik vandet så.   For der er ved og ske noget. 

Ja håber virkelig også der snart sker noget  

med Emma fødte jeg 39+4 og det er jeg i dag, så kan godt mærke utålmodigheden bliver sat på prøve  

Anmeld

22. april 2014

Clisolka

Okay , sjovt at man lige pludselig mærker dem skal til jordmoder imorgen, så håber på at hun vil lave hindeløsning, så der måske kan sætte lidt skub i tingene  

Jeg skal nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.