Kønsscanning 13+5 grundet rejse? Muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
6 svar
3 synes godt om
22. april 2014

LouiseEm

Hej alle

Min mor skulle have været med mig til kønsscanning hos scanningsjordemoderen i Silkeborg på mandag, hvor jeg er 14+1. Desværre må hun grundet arbejde rejse tilbage til Sverige, hvor hun bor, allerede lørdag, så jeg tænker på at ringe til scanningsjordemoderen og spørge om det er muligt at komme ind fredag i stedet for, så min mor kan komme med. Tænker at de få dage vel ikke kan gøre den store forskel.

Er der nogen der har fået lov til at få foretaget en kønsscanning et par dage inden 14+0 og hvordan gik det?

Hilsen Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Christine

LouiseEm skriver:

Hej alle

Min mor skulle have været med mig til kønsscanning hos scanningsjordemoderen i Silkeborg på mandag, hvor jeg er 14+1. Desværre må hun grundet arbejde rejse tilbage til Sverige, hvor hun bor, allerede lørdag, så jeg tænker på at ringe til scanningsjordemoderen og spørge om det er muligt at komme ind fredag i stedet for, så min mor kan komme med. Tænker at de få dage vel ikke kan gøre den store forskel.

Er der nogen der har fået lov til at få foretaget en kønsscanning et par dage inden 14+0 og hvordan gik det?

Hilsen Louise

De er virkelig søde hos scanningsjordemoderen!! Så jeg er sikker på de vil forsøge at se køn, men du kan nok risikere at kønnet ikke er modnet nok og at de ikke tør garantere noget før uge 14.

Anmeld

22. april 2014

LouiseEm

Puha håber de vil hjælpe. Kan ikke bære tanken om ikke at have min mor med

Anmeld

22. april 2014

Christine

LouiseEm skriver:

Puha håber de vil hjælpe. Kan ikke bære tanken om ikke at have min mor med

Det er jeg helt sikker på de vil prøve! Og jeg kan godt forstå du gerne vil have din mor med. Jeg håber det bliver en god scanning og at de kan se noget.

Anmeld

22. april 2014

LouiseEm

Det er jeg helt sikker på de vil prøve! Og jeg kan godt forstå du gerne vil have din mor med. Jeg håber det bliver en god scanning og at de kan se noget.

Jeg har lige snakket med hende fra Silkeborg.. Hold da op hvor var hun sød, og fik lov at komme ind på fredag! Juhuuuu hvor jeg glæder mig 

Anmeld

6. maj 2014

Christine

LouiseEm skriver:

Jeg har lige snakket med hende fra Silkeborg.. Hold da op hvor var hun sød, og fik lov at komme ind på fredag! Juhuuuu hvor jeg glæder mig 

Jeg har kun været hos Pia i Århus, som er helt vildt sød, men har fået en email fra hende i Silkeborg og jeg tror bestemt gerne hun også var sød!

Hvordan gik scanningen? Kunne de se noget?

Anmeld

6. maj 2014

Benjamins'mor

Jeg har været ved dem i Silkeborg og de er nu meget søde og hjælpsomme omkring tidspunkter. Dog var jeg afsted 14+2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.