Erfaring med Bumbo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Findusinde

Hej..

Ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med en bumbo?? Gode eller dårlige..  Kom med dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

mor_sabina

Findusinde skriver:

Hej..

Ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med en bumbo?? Gode eller dårlige..  Kom med dem..

Jeg har købt en fordi jeg har hørt den skulle være genial især når man i begyndelsen skal give skemad så har man lidt mere styr på dem end i en højstol hvor de måske skal pakkes op med puder!? Min phillip på 3 mrd kasn allerede sidde i den men  synes nu det skal begrænses for det er vel altid bedst for dem at ligge på gulvet? Men det er altså småt med egen erfaring da vi ike er begyndt med mad endnu så håber der er andre der klan dele ud af erfaringer Held og lykke ihvertfald og den står til 299 på tojbamsen.dk

Anmeld

11. august 2009

RumlesMor

Jeg har også en bumbo jeg har brugt til min datter, da hun var lille. Og selvfølgelig skal brugen begrænses mens de er små...det samme gælder også når de sidder i alm. højstol.

Brug den med fornuft, så er den genial. Vi har stadig vores, og vores datter fylder tre. Vi bruger den blandt andet på legepladsen hvis jorden er kold og våd og på stranden.

Og hendes kommende lillesøster/bror skal da helt sikkert også ha glæde af den.

Rumle.

Anmeld

9. september 2009

N1

Findusinde skriver:

Hej..

Nu ved jeg godt det er et stykke tid siden du oprettede debatten  men synes alligevel lige jeg ville smide et link.

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article442823.ece

Den skal vidst bruges med omtanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.