Hvorfor dog købe nyt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
10 svar
20 synes godt om
21. april 2014

Troldemommi

Når man kan købe brugt 

De sidste 14 dage har jeg lavet 6 handler, 2 som sælger og 4 som køber, jeg har solgt to tøjpakker og købt følgende

1 klapvogn til baby born dukken

2 sommerjakke til Johanne 

3 termotøj til Johanne 

4 9-18 kilo autostol til Daniel 

jeg bruger fortrinsvis facebooks forskellige salgssider pga de derfor små geografiske afstande :-)

køber i andre også tit brugt? Jeg syntes der er flere gode grunde til at købe brugt, og tingene er jo i super stand 

1 der er mange penge at spare 

2 det er godt for miljøet 

3 man har det godt indeni både når man sælger og køber 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

LinLin

Jeg har ikke købt så meget brugt... Men har solgt en masse (primært tøj)

Ting jeg har købt brugt:
Babyautostol
Legehus
Thomas trætog
Brio sing barnevognsdel

Har ikke købt brugt tøj (tror jeg ) men hvis baby i maven er en pige kommer jeg nok til at gøre det

Anmeld

21. april 2014

FrkGranger

Troldemommi skriver:

Når man kan købe brugt 

De sidste 14 dage har jeg lavet 6 handler, 2 som sælger og 4 som køber, jeg har solgt to tøjpakker og købt følgende

3 termotøj til Johanne 

jeg bruger fortrinsvis facebooks forskellige salgssider pga de derfor små geografiske afstande :-)

køber i andre også tit brugt? Jeg syntes der er flere gode grunde til at købe brugt, og tingene er jo i super stand 

Jeg køber meget brugt, alt fra tøj til møbler og elektronik...

Vi venter en lille her den 20. maj og der er næsten alt købt brugt undtaget meget lidt tøj, da vi ikke kender kønnet og skal have neutralt, barnevogn og badekar da vi har fået det af vore forældre...

Men som du salg siger man får det godt, og elsker at vide jeg har et økonomisk fordel og at man kan have mange dyre mærke være som ikke ser brugt ud...

Anmeld

21. april 2014

Carina:-)

Jeg handler brugt begge veje

Er dog også slem til at overshoppe under udsalg-så sælger rigtigt meget der nærmest aldrig har været i brug 

Anmeld

21. april 2014

Louise H.

Ja vi både køber og sælger meget gennem facebook
Og som du selv siger kan man spare mange penge på det, da man tit kan finde noget i god stand

Jeg sælger også gerne ting jeg ikke selv har brug for, hvis det kan hjælpe andre

Anmeld

21. april 2014

L&V

Troldemommi skriver:

Når man kan købe brugt 

3 termotøj til Johanne 

Vi køber tøj til at fylde op med, ikke sko. Det er hvis det. Jeg syntes det er super at købe brugt der er bare rigtig mange ting jeg ik ka få mig selv til at købe brugt

Anmeld

21. april 2014

mogms

Jep det eneste jeg regner at købe nyt er en autostol.

Jeg har allerede købt for næsten 2000 i brugte stof bleer af lækker kvalitet, og nogle er ikke engang brugt. :-) og har fået en lækker slynge for kun 100 kr.

Så jo er helt enig, jeg vil osse købe så meget så muligt brugt. Jeg forstår ikke forbruget og alt skal være nyt, ved baby produktion. Specielt synes jeg det er sygt at barnevogne skal være bestemt mærke og piv dyre.

Anmeld

21. april 2014

stm2812

Troldemommi skriver:

Når man kan købe brugt 

3 termotøj til Johanne 

Køber ikke så tit brugt, men det er faktisk mere fordi jeg syntes det er så besværligt i forhold til hvis man køber på nettet og bare får det leveret til døren.

jeg hader det der med at køre ud til folk og hente tingene, men det bunder nok også lidt i at jeg er genert. Og syntes egentlig ofte at folk forlanger rigtig meget for brugte ting (måske bare mig der har været uheldig) 

men der hvor jeg bor er der bagagerumsmarked hver 3. Søndag i måneden og det SKAL jeg helst med til. Uhhh hvor kan jeg bare finde mange gode ting. �� 

Anmeld

21. april 2014

EKBJ

Troldemommi skriver:

Når man kan købe brugt 

3 termotøj til Johanne 

Vi køber rigtig meget brugt, begge to! 

Alt fra tøj, computer, møbler og diverse ting til indretning. 

Elsker det!! Vores kommende lille nye bebs i maven får også kun brugte ting på værelset, ligesom storebror. Måske nogle få nye ting hehe. 

Anmeld

21. april 2014

Mama85

Troldemommi skriver:

Når man kan købe brugt 

3 termotøj til Johanne 

Du siger noget   Jeg sælger meget brugt baby/ børnetøj, har solgt barnevogn, klapvogn, autostole, seng+vugge, legetøj og meget mere, men køber ikke selv brugt til mine børn.. Jeg elsker at shoppe, og få nye ting mellem hænderne..men det ER en dyr fornøjelse, især hvad babytøj og børnetøj angår, da brugbarheden især på babytøj er meget begrænset, da det jo også skal hedde noget "rigtigt"  Men jeg gør det fordi at jeg elsker nye ting, at shoppe, og ikke mindst fordi at jeg har råd til det, havde jeg ikke, eller ville jeg ikke købe nyt, så er der masser af gode brugte ting derude 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.