Føler mig lidt snydt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
4 svar
8 synes godt om
21. april 2014

Anonym trådstarter

Min dejlige mand har givet mig 1 times Graviditetsmassage, købt igennem downtown..

Men, men, men da jeg i dag her til aften skal til graviditetsmassage kommer jeg til en briks hvor der ikke er hul i til maven

Der var billede af en briks med hul i på gavebeviset fra DownTown...

I stedet var det en skumgummi pude med et "lille" hul som blev lagt ovenpå den almindelig briks, følte mig slet ikke tilpas..

Ikke nok med det så skulle jeg smide ALT tøjet... Jeg måtte dog selv vælge om jeg beholdte BH'en på.. 

Allerede der blev jeg chokeret..

Syntes det var over min grænse, men ville ikke sige noget..

Efter max 25 min var massagen overstået og jeg var allerede på vej ud af døren... 

Føler mig snydt.

1 times graviditetsmassage?? Yes, min bare R.

Det er for plat at sælge på så falske grundlag, så havde det været bedre at skrive 30 min. massage..

Jeg kunne i øvrigt ikke slappe 100 % af fordi jeg havde forestillet mig noget andet.

Og jeg har ikke ligget på maven siden jeg fandt ud af jeg var gravid, så bare det at skulle op og ligge på en pude, jeg troede jo det var en briks med hul i..

Når men god aften til jer tøser.

Håber andre er heldigere end jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

ano14316

Anonym skriver:

Min dejlige mand har givet mig 1 times Graviditetsmassage, købt igennem downtown..

Men, men, men da jeg i dag her til aften skal til graviditetsmassage kommer jeg til en briks hvor der ikke er hul i til maven

I stedet var det en skumgummi pude med et "lille" hul som blev lagt ovenpå den almindelig briks, følte mig slet ikke tilpas..

Ikke nok med det så skulle jeg smide ALT tøjet... Jeg måtte dog selv vælge om jeg beholdte BH'en på.. 

Efter max 25 min var massagen overstået og jeg var allerede på vej ud af døren... 

Føler mig snydt.

Det er for plat at sælge på så falske grundlag, så havde det været bedre at skrive 30 min. massage..

Jeg kunne i øvrigt ikke slappe 100 % af fordi jeg havde forestillet mig noget andet.

Og jeg har ikke ligget på maven siden jeg fandt ud af jeg var gravid, så bare det at skulle op og ligge på en pude, jeg troede jo det var en briks med hul i..

Jeg ville klart klage...! og jeg synes også at du skal gå til down town med det..

Anmeld

21. april 2014

Misser1989

Anonym skriver:

Føler mig snydt.

Kan godt forstå at du føler dig snydt. Det er da også for ringe

Da jeg var til graviditets massage var der hul til både mave og bryster. Og fik den time jeg betalte for! Gav 325 kr.

Anmeld

21. april 2014

Troldemommi

ano14316 skriver:

Jeg ville klart klage...! og jeg synes også at du skal gå til down town med det..

Ja det er jo det rene snyd og bedrag 

Anmeld

21. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er da også for dårligt at du kun fik 25 min massage, når det hedder 60 min!! Slet ik ok!

Også for dårligt at du ik fik den rigtig briks!

Stort set alle steder jeg har fået/ får massage, ligger man kun i trusser, så det ville jeg aldrig tænke over.

Syntes helt sikkert at du ska klage! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.