Undskyld mit fravær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. marts 2008

Susan1978

Men for faen jeg er helt rundt på gulvet..

Vi har så hjernedødt travlt på arbejde. Det helt vildt, også er der meget fravær. Total stress og det går ud over mit humør.

Herhjemme kæmper vi en brav kamp for at få tingene til at gå op, da Jannik er startet på arbejde og Emil først starter i DP den 1 april. Så når mor ikke arbejder, så arbejder far og omvendt.. ja trætte af hinanden blir vi ikke. :S

Chefen havde fat i mig i da ang min negativitet osv.. Men jeg måtte jo bare forklare ham hvordan tingene hang sammen også tror jeg også han forstod - ellers er der sgu ikke noget at gøre ved det, så kan han selv lave alle vores odre og åndsvage diverse sager der tager en krig tid.

Jeg prøver hele tiden at tænke på at jeg skal spise sundt for jeg skal jo tabe mig... jeg spiser sund, men taber mig gør jeg ikke.. - stress måske?

Jeg var til prøvetime i et motionscenter igår.. vil helt vild gerne gå der og har også meldt mig til spinning.. nu må vi se om der blir tid til det. :S

Det går rigtig godt fremad med Emil.. han er så glad for at ligge på maven nu og ruller rundt over det hele.. Stadig ingen tænder - han vejer 9,4 og er 72 cm. Han sover godt om natten igen. ;) Det er moren glad for.

Jeg sidder bare og ævler og får stress over at der ligger så meget arbejde (over 50 sager) som jeg ikke kan lave da der er system veligeholdelse.. måske det er et hint om at geare ned og gå i seng.

Men tøser det er ikke fordi jeg ik kan lide jer mere at jeg ikke skriver ret meget, men fordi jeg bare ikke kan finde tid.. og overskud.

i øvrigt er jeg vilde med jeres 80er start 90ér look... kæft i er gode..

kæmpe knuz (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2008

ivfmarie

Jamen dog søde!!
Har slet ikke set dit indlæg før nu - puha, det lyder lidt hårdt!?
Er det fordi der er xtra meget på jobbet lige nu, eller skal du altid have så travlt? Det kan du da næsten ikke være tjent med! Men om ikke andet må der da blive én bekymring mindre når Emil starter dagpleje - det håber jeg da!
Og vægten >( tja, vi har åbenbart ikke meget at skulle have sagt over hvordan det går!? Men et motionscenter er jo godt og sundt for dig, uanset hvad der sker med vægten. Jeg elsker at kommer i "mit" center til en omgang "jern" og en tur på løbebånd - også selvom det ikke er helt så tit som jeg gerne ville :S

Håber at du kan holde skruen i vandet, og det var dejligt at "høre" fra dig!

(H)

Anmeld

27. marts 2008

Susan1978

Tak søde..
(H)

Det lader til at nogen har haft overarbejde i dag og har lavet alle vores tilbud så nu er listen tom.. Det hælper bare så meget at man lige rammer nul engang i mellem..

og alt i mens jeg har haft fridag i dag og hygget med tøserne.. Det er nok bare det der skal til.. ;)

Susan nu i bedre humør..

Anmeld

27. marts 2008

ivfmarie

Susan1978 skriver:

Susan nu i bedre humør..

:D
Det var sørme godt!!

Marie - der her en hel dag alene med mig selv i morgen - glæææder mig!!

Anmeld

28. marts 2008

birgittemarie

Hej bette søde Susan :)
Dejligt at høre nyt fra dig.
Det lyder sørme hårdt både på arbejde og hjemme for tiden :(. Håber sgu snart det ændrer sig, for sådan kan det da ikke blive ved med at gå i længden?

Knus fra Birgitte, som heller ikke er her så fantastisk meget for tiden, da jeg passer den syge mand og den forkølede tandfe (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.