Frisure til fint mellemlangt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. april 2014

*Pingvinen*

Jeg har hår lidt længere nede end skulderen. Let klippet i etager. Mit hår er et lyst Kommunefarvet fint hår.
Men hvilke frisure vil passe til det?
Skal jeg lade det hele gro lige langt med kun let etager eller skal jeg få det klippet i kraftige etager eller måske noget helt andet?

Hvad er et flot langt hår? Sæt evt et par billeder ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

A. Nonymsen

*Pingvinen* skriver:

Jeg har hår lidt længere nede end skulderen. Let klippet i etager. Mit hår er et lyst Kommunefarvet fint hår.
Men hvilke frisure vil passe til det?
Skal jeg lade det hele gro lige langt med kun let etager eller skal jeg få det klippet i kraftige etager eller måske noget helt andet?

Hvad er et flot langt hår? Sæt evt et par billeder ved.

Jeg har samme type hår som dig, min frisør klipper det altid lige, da etagerne tager noget fylde fra håret...

Jeg har lige fået klippet det "rundt" altså så det er lidt kortere foran og går længere og længere ned... Det er rigtig rart for så kan keg bedre have det løst.. Plus det "korte" hår kan redes tilbage så det ligner man har etager og mere hår bag på... Håber det giver menig, det er svært at beskrive

Anmeld

21. april 2014

*Pingvinen*

A. Nonymsen skriver:

Jeg har samme type hår som dig, min frisør klipper det altid lige, da etagerne tager noget fylde fra håret...

Jeg har lige fået klippet det "rundt" altså så det er lidt kortere foran og går længere og længere ned... Det er rigtig rart for så kan keg bedre have det løst.. Plus det "korte" hår kan redes tilbage så det ligner man har etager og mere hår bag på... Håber det giver menig, det er svært at beskrive

Jeg har ikke pandehår, da det er så fint/tyndt at se på. Men det hår jeg har foran bliver nærmest ikke længere. Er som om det slides så det altid kun er ca 10 cm langt - altså bare med til mine kæber.
Min mor har længe bare klippet mine spidser, men skulle jo til rigtig frisør, hvis det skulle i etager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.