Sygemeldt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

Mortil223

Jeg har meget skævt bækken, det gaber bag på og ryggen smerter, jeg havde det rigtig skidt med mit første barn og fik voldsom bl. Her med den anden gør det ondt, men slet ikke i samme grad  

jeg trænede så også meget og lavede en masse øvelser som min fys gav mig, lige indtil jeg blev sengeliggende. 

Så hvis du har gode øvelser, træner og tænker over hvordan du bevæger dig (løfter, går og sover) så behøver det slet ikke blive så slemt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Anonym trådstarter

Mortil223 skriver:

Jeg har meget skævt bækken, det gaber bag på og ryggen smerter, jeg havde det rigtig skidt med mit første barn og fik voldsom bl. Her med den anden gør det ondt, men slet ikke i samme grad  

jeg trænede så også meget og lavede en masse øvelser som min fys gav mig, lige indtil jeg blev sengeliggende. 

Så hvis du har gode øvelser, træner og tænker over hvordan du bevæger dig (løfter, går og sover) så behøver det slet ikke blive så slemt  

Er maler, så det er ikke fandens godt ved kroppen:-) 

Anmeld

24. april 2014

Mortil223

Anonym skriver:

Er maler, så det er ikke fandens godt ved kroppen:-) 

Og jeg er sosu hjælper? 

Men som gravid skal man tage lidt andre hensyn og det kan en fys hjælpe med. 

Held og lykke  

Anmeld

24. april 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Lille Update på den tykke mave (( 

synes den bliver større? Ligner det mere en gravid mave end bare tyk mave? 

Test negativ igen idag nu cyklus dag 62  

Hvis jeg må sige min mening, så sys jeg altså du ser mere 2 måneder gravid ud. Har du været hos lægen? Lægen må kunne hjælpe dig, han/hun kan også undersøge dig.

Anmeld

25. april 2014

Mor til F

Jeg synes bestemt at din mave ser gravid ud  for dig.

Har du været forbi lægen ?

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Sunsmile skriver:

Hvis jeg må sige min mening, så sys jeg altså du ser mere 2 måneder gravid ud. Har du været hos lægen? Lægen må kunne hjælpe dig, han/hun kan også undersøge dig.

Må nok også hellere tage til lægen i næste uge

Frygter bare der så ikke er noget, og at jeg så går til lægen ville bare gerne selv stå med en positiv test i hånden, og så til læge bag efter, men bliver nok nød til at tage til læge næste uge :-) 

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Jeg synes bestemt at din mave ser gravid ud  for dig.

Har du været forbi lægen ?

Tak for , håber der gemmer sig et ekstra lille hjerte derinde!  

nej ikke endnu, men ringer til lægen mandag :-) 

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

De billeder jeg lagde ind i går, var taget i går aftes og de her er fra nu. Så det er heller ingen gang fordi jeg er mere oppustet om aftenen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2014

Mor til F

Synes de nye billeder ligner dem du lagde ind  tidligere synes du ser lidt mindre ud på de nye - men synes formen på maven ser gravid ud Hvis jeg kun så på billederne, vil jeg tro den er god nok. Der er nogle som danner hcg langsommere end andre, kan måske være derfor testen er negativ ? Og hcg falder jo igen efter noget tid. Jeg testede selv positiv 5+6. Tog en test tidligere,  som var negativ, fordi min kæreste,  var overbevist om at jeg var gravid. Rigtig nok, testen kunne bare ikke måle koncentrationen af hcg så tidligt. Var 3+3 ved første test.

Var efter en MA, så anede ikke at jeg var blevet gravid ved første efterfølgende æl. 

Håber for dig, at din mave bærer på et lille hjerte.

Anmeld

25. april 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Må nok også hellere tage til lægen i næste uge

Frygter bare der så ikke er noget, og at jeg så går til lægen ville bare gerne selv stå med en positiv test i hånden, og så til læge bag efter, men bliver nok nød til at tage til læge næste uge :-) 

Men hvis nu du ikke er gravid, så ka det være noget andet som nok er godt at få undersøgt. Men for at du er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.