Autostol 9-36kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2014

qwaszx

Kan man få en autostol fra 9kg og op  (gerne til 36), som både har liggende og siddende funktion? 

Baby er næsten 9 kg, men "kun" 6 måneder, så vel ikke klar til en "stor" autostol?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

De3Guldklumper

qwaszx skriver:

Kan man få en autostol fra 9kg og op  (gerne til 36), som både har liggende og siddende funktion? 

Baby er næsten 9 kg, men "kun" 6 måneder, så vel ikke klar til en "stor" autostol?

Man kan ihvertfald godt få 9-36 kg autostole. Hvordan de er bygget op ved jeg ikke da vi aldrig selv har haft en.

Anmeld

21. april 2014

Aabye

Du kan godt få en 9-36 kg autostol. De støtter dog ikke særlig godt de små størrelser.
Jeg ville vælge en 9-18 kg stol.

Min yngste dreng smed jeg op i en 9-18 kg stol da han var 7 mdr. Jeg kunne simpelthen ikke presse ham ned i baby autostolen længere.. Jeg købte denne:  http://www.kaereboern.dk/besafe-izi-comfort-x3/

Den kan nemlig lægges ned, så min yngste lå ned det første stykke tid i den, indtil han måtte sidde op i den da han var 9 mdr. 

Min store dreng på nu 3 har samme autostol, vi er voldsomt glade for den, og han har sidddet i hans siden han var 10 mdr. Han vejer så også kun 13 kg, så han kan bruge den et godt stykke tid endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.