Hvor er I allesammen henne...tabere kom frit frem...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Honningblomst

Hvordan er den sidste uge gået for jer??
Jeg er jo som før skrevet ved at være der hvor jeg skal..
Mine mål siger 103/67/97 og vægten 60,7....har bestemt mig for at jeg skal ned på 58 kg, så er der lidt at give af...til hyggestunder...
Hvor langt er I...og har I fået målt??
KNus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Smukkert

Så blev det mandag
Jeg har haft skiftet min vægt ud, så kan ikke være heeelt præcis med vægttabet, men jeg startede ud med at veje 101,0kg i fredags. Idag vejer jeg 99,3kg, så det er et vægttab på 1,3kg siden fredag (samme badevægt, men har smidt et pudebetræk under vægten imorges, for at den står stabilt nu).

Jeg er godt igang med fitnesstræning. Cykling, arme, ben. Ingen mavetræning, da jeg er gravid og ikke vil overanstrenge min mave.

Jeg har trænet torsdag, lørdag, søndag og skal ned at træne idag mandag.
Jeg SKAL træne hver anden dag . Min mor joiner mig, så vi kan bakke hinanden op.

Den sunde kost er nok 80 % sundt, 20 % usundt, for jeg falder i indimellem. Igår lavede mutti flæskesteg... Og om aftenen fik jeg en ekstreeem lyst til chokolade, så spise pålægschokolade.. FY FY!!! Men så længe jeg hovedsageligt lever sundt og fedtfattigt, så skal det nok give resultater alligevel .

Anmeld

10. august 2009

Sweet1978

Intet vægttab denne uge men heldigvis heller ikke taget på... Så kan fortsætte nedad, har haft en dårlig uge familie-følelsesmæssigt så vidste godt jeg havde syndet / trøstespist lidt for meget så er faktisk bare glad for vægten ikke var gået op. Ny uge frisk mod nu kører det igen... stadig 99,4

Anmeld

10. august 2009

mor_sabina

Jeg havde taget 34 kilo på under graviditeten men har allerede tabt 27 Men er også begyndt i motionscenter og spiser slet ingen slik og andet sødt. Men vil gerne stadg tabe 15 kilo ca. så jeg ender på de 60-65. God arbejdslyst til i andre også

Anmeld

10. august 2009

Siber

hey hey jeg er her!

Tak for fantastisk opskrift på boller, mine blev ikke flade!

Jeg har ikke fået vejet mig, men det gør jeg lige. Her til aften sagde den 59,4 og rundt om maven siger den 94 cm

Jeg har været rigtig sund denne ugen, cyklet hver dag, og i går var jeg til træning. Jeg havde puls ur på og forbrændte 385 kk

Jeg tager mave og ryg bøjninger hver morgen (står lige op 10 min før de andre) jeg har købt frugt og grønt med på arbejde, så der er ingen undskyldninger!
(havde en lidt travl uge, med at starte på arbejde og kører Johanna ind i nu VS, og alligevel har jeg holdt de mål jeg gerne ville!)
Hej hop
Siber

Anmeld

10. august 2009

starsofheaven

hejsa, ja hos mig står det lidt stille.. der sker ingenting.. jeg spiser sund, og spiser ik slik, chips og alt det andet.. men alligelvej sker der ingenting.. forstår det sku ik..

Anmeld

10. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hmm... det går ikke super godt her
Sidste weekend havde  jeg video-hygge og spiste nogle popcorn... og pludselig sejlede det hele bare. Jeg har godt nok ikke taget på, heldigvis, men har heller ikke tabt mig. I alt har jeg nu tabt 5 kilo, og mangler stadig 5.
Men hvor er det bare svært at komme igang igen når man først er faldet i

Anmeld

10. august 2009

starsofheaven

Rikke skriver:

Hmm... det går ikke super godt her
Sidste weekend havde  jeg video-hygge og spiste nogle popcorn... og pludselig sejlede det hele bare. Jeg har godt nok ikke taget på, heldigvis, men har heller ikke tabt mig. I alt har jeg nu tabt 5 kilo, og mangler stadig 5.
Men hvor er det bare svært at komme igang igen når man først er faldet i

ej fedt at dy ahr tabt 5 kilo.. hvordan har du båret dig ad?

Anmeld

10. august 2009

ønskebørn74

JEG HAR TABT 2,8 KG DE SIDSTE 2UGER

Anmeld

10. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
starsofheaven skriver:

ej fedt at dy ahr tabt 5 kilo.. hvordan har du båret dig ad?

Jeg har holdt meget øje med min kost. Spist masser af grøntsager og knækbrød, og også vænnet mig til at spise mindre portioner.
Og så har jeg dyrket en masse motion. Gået lange ture, løbet 5 gange om ugen og lavet et styrketrænings-program derhjemme hveranden dag. Så jeg er absolut ikke kommet sovende til resultaterne... men jeg vænnede mig hurtigt til den nye livsstil, og kunne mærke jeg både fik mere energi og selvfølgelig tabte mig... så det var med til at holde motivationen.
Så jeg skal godt nok igang igen... savner den følelse af succes man har når man ser der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.