Nogen der kan hjælpe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. august 2009

CAndersen

Jeg overvejer at købe en Trille Fix barnevogn da jeg er på su og skal spare penge.
Men vil egentlig gerne høre om der er nogen der har købt sådan en og om den er noget værd. Vil gerne både have gode og dårlige kommentar om den.
Håber der er nogle der vil hjælpe.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Joan ( Smallie )

Lige den model kender jeg ikke men vi har en trille vogn til den store af ungerne som han har med i dagpleje og den er vi glade for.
Men hvis du skal spare penge hvorfor så ikke købe en brugt vogn? der er da rigtig mange pange at spare

Joan

Anmeld

10. august 2009

LotteGabriella

CAndersen skriver:

Jeg overvejer at købe en Trille Fix barnevogn da jeg er på su og skal spare penge.
Men vil egentlig gerne høre om der er nogen der har købt sådan en og om den er noget værd. Vil gerne både have gode og dårlige kommentar om den.

På forhånd tak

Vi har en Trille Gigant og det er egentlig en stor fed vogn, men den er allerede meget rusten, selvom den kun har været i brug i 1 år!!!!!!!!! Jeg ved dog at der er lavet en ny model med rustfrit stel....kender dog ikke prisen

Anmeld

10. august 2009

mor_sabina

CAndersen skriver:

På forhånd tak

Vi har også en trille vogn og den kører upåklageligt det eneste minus er at den er rigtig stor selvom den er klappet sammen.

Anmeld

10. august 2009

CAndersen

Joan ( Smallie ) skriver:

Lige den model kender jeg ikke men vi har en trille vogn til den store af ungerne som han har med i dagpleje og den er vi glade for.
Men hvis du skal spare penge hvorfor så ikke købe en brugt vogn? der er da rigtig mange pange at spare

Joan

Grunden til at jeg gerne vil købe en trille fix er fordi man kan få den billigt i en startpakke fra tøjbamsen og gerne vil have en ny i stedet for brugt.

Anmeld

11. august 2009

CAndersen

Hej tusind tak for de fine svar, i har da fået mig til at tænke, godt der er lidt tid endnu inden vi skal på indkøb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.