Holde sig vågen til middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
11 svar
1 synes godt om
21. april 2014

moaren

Kan jeres 1-årige holde sig vågen frem til middagslur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

FruK

Min på 15 mdr kan ikke. Hun bliver puttet ved 9-10 tiden, og de fleste dage igen om eftermiddagen. 

Anmeld

21. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alberte droppede formiddagsluren lige inden hun startede i dp, så hun har været ca 11 mdr. 

Thea ku næsten ik undrevære hverken formiddagslur eller middagsluren indtil hun blev 2 1/2 år. Vh stine

Anmeld

21. april 2014

L&V

Moaren skriver:

Min datter kunne ikke hun var 18 måneder før hun droppede formiddagsluren, den lille på 9 måneder og sover sjældent særlig længe om formiddagen så jeg tror ik det vare længe før han dropper den

Anmeld

21. april 2014

Karina84

Min pige på 12mdr. er ikke klar til at droppe hendes morgen/formiddagslur (den ligger typisk mellem 8-9) 

Kan ikke huske hvornår den store droppede hans... 

Anmeld

21. april 2014

M (:

Moaren skriver:

Min søn er 13,5 måned og han sover stadig to lure. Han sover fra ca 8.30-10/10.30 og fra 13.30-15/15.30. (: 

Anmeld

21. april 2014

MissTas

Moaren skriver:

Da min datter var 1 år kunne hun ja hun smed sin formiddagslur da hun var 8-9 mrd. 

Anmeld

21. april 2014

moaren

Tak for jeres svar piger 

Kan se det er meget forskelligt, hvilket selvfølgelig ikke kommer bag på mig. Grunden til mit spørgsmål var, at vi skulle i zoo til kl. 10-10.30, så jeg var ikke sikker på at smølfen kunne nå at blive træt og sove allerede kl. 9.15 når han nu sov til 7.15. Det gik dog ganske fint, så han fik lille lur inden vi tog afsted 

Anmeld

21. april 2014

AnthonsMor

Moaren skriver:

Ja hvis han er i VS kan han godt, ikke herhjemme..

Herhjemme sover han ved 9 tiden og igen ved 14-15 tiden.. I VS sover ham 2-3 timer i streg fra middagstid

Anmeld

21. april 2014

Clisolka

Moaren skriver:

Min datter stoppede sin formiddagslur da hun startede i vuggestue, så hun har været omkring 11-12 mrd. Nu er hun 3½ og sover ikke til middag mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.