Gravid og slem pollenallergi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
5 svar
3 synes godt om
21. april 2014

NessaXenia

Jeg har desværre altid haft meget slem allergi, har stort set alle typer allergi fra foråret til efterår. Specielt græs, elm, birk er slem...

Jeg er nødt til at gå på apoteket i deres akutåbent senere, var så plaget igår og igen her til morgen, hævede knald røde øjne og næsen løber og nyseanfald..

Desværre må man ikke bruge de præperarter jeg plejer..

Hvordan klarer i jeres allergi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Filskov

Hej!

jeg har også slem allergi! Det eneste præparat der er godkendt til gravide er så vidt jeg ved Clarityn!

Ved ikke med næsespray osv. 

Held og lykke

Anmeld

21. april 2014

NessaXenia

Filskov skriver:

Hej!

jeg har også slem allergi! Det eneste præparat der er godkendt til gravide er så vidt jeg ved Clarityn!

Ved ikke med næsespray osv. 

Held og lykke

Åh det lyder godt!!
Tak og i lige måde, det allerede meget slemt her..

Anmeld

21. april 2014

K&S

NessaXenia skriver:

Åh det lyder godt!!
Tak og i lige måde, det allerede meget slemt her..

Har du prøvet HayBand fra apoteket? Det er samme koncept som SeaBand mod køresyge/søsyge/kvalme - bare mod høfeber symptomer

Anmeld

21. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidst da jeg var gravid med alberte, var min høfeber også helt tosset. Der var ik nogen piller jeg lige måtte få, men måtte gerne bruge næsespray og øjendråber, hvilket lige ku tage det meste.

Jeg gik ned og spurte på apoteket, og der havde n hel sedel, med de forskellige midler osv, hvor der stod hva der var ok at tage. Vh stine

Anmeld

21. april 2014

Moma

NessaXenia skriver:

Jeg har desværre altid haft meget slem allergi, har stort set alle typer allergi fra foråret til efterår. Specielt græs, elm, birk er slem...

Jeg er nødt til at gå på apoteket i deres akutåbent senere, var så plaget igår og igen her til morgen, hævede knald røde øjne og næsen løber og nyseanfald..

Desværre må man ikke bruge de præperarter jeg plejer..

Hvordan klarer i jeres allergi?

Har du prøvet øreakupunktur? Ved ikke, om man må det som gravid.  Men det har hjulpet mig helt vildt. Jeg skal have anden gang her i denne uge, så der regner jeg med at blive helt symptomfri.

Jeg plejer at være sat helt til med kløende og løbende næse og øjne og kløende og ondt i svælge. Efter én gang har jeg kun lidt kløende øjne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.