Giv et godt blowjob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.985 visninger
10 svar
6 synes godt om
20. april 2014

Anonym trådstarter

Ja undskyld detaljerne, men var i bad før, og ind sniger min mand sig med lovens lange arm aka polititissemanden Han mener klart der foregår noget mistænksomt og undersøger grundigt sagen hist og alle vegne! Straffen bliver midlertidigt udmålt til et blowjob, og det må jeg jo så gøre. Det er meget længe siden jeg har gjort det, og er helt ude af træning, så kunne helt vildt godt bruge nogle gode råd og erfaringer fra damer (og mænd) som jer! Så del gerne et tip eller to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

Mmy87

Jamen har læst og prøvet at bruge hænderne mest til at køre frem og tilbage med, og munden "kun" til at skabe fugt og varme. Tungen kan så bruges til at kilde med. Man kan prøve sig frem med forskellige hastigheder, hvad han bedst synes om, og evt tage om bollerne og nuller dem stille og roligt hvis han er til det. Og man kan prøve med forhuden fremme, eller trukket tilbage. bare prøv dig frem, og se efter, hvad din mand er til  

Anmeld

20. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hold tænderne for dig selv!!

- Cannot be stressed enough. 

Det er i hvert fald hvad langt de fleste fyre siger. Der er intet der kan ødelægge et godt blowjob som tænder 

Ellers så har jeg personligt erfaret at det ikke handler helt så meget om hvad man gør før han når orgasme som efter. Hvis man bliver ved efter han er kommet bliver det, i følge min kæreste, et fantastisk blowjob hver gang. Og så fokuser på spidsen, kild den med tungen, efter hans orgasme. Så skal han nok blive glad 

Anmeld

20. april 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Ja undskyld detaljerne, men var i bad før, og ind sniger min mand sig med lovens lange arm aka polititissemanden Han mener klart der foregår noget mistænksomt og undersøger grundigt sagen hist og alle vegne! Straffen bliver midlertidigt udmålt til et blowjob, og det må jeg jo så gøre. Det er meget længe siden jeg har gjort det, og er helt ude af træning, så kunne helt vildt godt bruge nogle gode råd og erfaringer fra damer (og mænd) som jer! Så del gerne et tip eller to

Brug begge hænder, og en masse spyt. Derefter twist dine hænder op og ned i hver deres retning (lidt svært at forklare, men håber du forstår pointen), derefter tager du blot det øverste i munden, suger mildt men slikker også, imens du laver twist med dine hænder.

En anden teknik er også at nynne imens du har hele hyggetøjet i munden, det skaber vibrationer som danner en ekstra nydelse til manden.

Og for guds skyld, kig ham altid i øjnene 

Held og lykke.

Anmeld

20. april 2014

Anonym trådstarter

Mmy87 skriver:

Jamen har læst og prøvet at bruge hænderne mest til at køre frem og tilbage med, og munden "kun" til at skabe fugt og varme. Tungen kan så bruges til at kilde med. Man kan prøve sig frem med forskellige hastigheder, hvad han bedst synes om, og evt tage om bollerne og nuller dem stille og roligt hvis han er til det. Og man kan prøve med forhuden fremme, eller trukket tilbage. bare prøv dig frem, og se efter, hvad din mand er til  

Han vil med sikkerhed synes rigtig godt om at jeg lige prøver mig lidt frem og øver mig. Ved godt det tit er sådan man bliver god til noget, men bare rart ikke at virke helt uerfaren. Blowjobs har bare aldrig sagt mig noget, men fandt for nylig ud af at det slet ikke er så tosset. Min mand tænder helt vildt på det, og det tænder virkeligt mig. Det er fedt!

Anmeld

20. april 2014

Anonym trådstarter

TanyaGR skriver:

Hold tænderne for dig selv!!

- Cannot be stressed enough. 

Det er i hvert fald hvad langt de fleste fyre siger. Der er intet der kan ødelægge et godt blowjob som tænder 

Ellers så har jeg personligt erfaret at det ikke handler helt så meget om hvad man gør før han når orgasme som efter. Hvis man bliver ved efter han er kommet bliver det, i følge min kæreste, et fantastisk blowjob hver gang. Og så fokuser på spidsen, kild den med tungen, efter hans orgasme. Så skal han nok blive glad 

Haha den med tænderne skal jeg lige huske
Men får du ikke brækfornemmelser når han kommer?

Anmeld

20. april 2014

Anonym trådstarter

Dr. House skriver:

Brug begge hænder, og en masse spyt. Derefter twist dine hænder op og ned i hver deres retning (lidt svært at forklare, men håber du forstår pointen), derefter tager du blot det øverste i munden, suger mildt men slikker også, imens du laver twist med dine hænder.

En anden teknik er også at nynne imens du har hele hyggetøjet i munden, det skaber vibrationer som danner en ekstra nydelse til manden.

Og for guds skyld, kig ham altid i øjnene 

Held og lykke.

Haha tanken om at skulle nynne mens jeg sutter er da for grineren. Er uddannet på musikkonservartoriet, så jeg synger konstant og hele tiden. Det ville virkeligt være komisk! Haha men det skal jeg da prøve

Anmeld

21. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Haha den med tænderne skal jeg lige huske
Men får du ikke brækfornemmelser når han kommer?

Nej, det gør jeg ikke. Tror tricket ligger i kun at have spidsen i munden når han kommer, og så måske vinkle den lidt, så han ikke "skyder" direkte ned i halsen. - Dog uden at stoppe med bevægelserne med tungen

Anmeld

27. april 2014

kesuh

Ellers findes der bøger med gode hints i jeg kender til en fra Sarah Hedley, der hedder Sex-numre, det er en rigtig god bog med forskellige metoder både for ham og hende 

Anmeld

27. april 2014

vsimonev

prøv uden hænder til der gives modstand (er min ihvertfald helt vild med!)(behøver ikke være i 69'er men det at du vender  "på hovedet" gør det meget nemmere. så kvæler du heller ikke dig selv)

Vend den omvendt så hovedet ligger bedre på tungen og fokuser lidt mere på det. brug så både hovedet men også en sugeeffekt ! (uden forhud)

(med hånd) så tag lidt hårdere fat. Gør overhoved ikke ondt på ham, føles tilgengæld bare strammere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.