Flere navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2014

lineog4

Synes olga er skønt, lidt i samme dur er Yrsa (mødte den skønneste lille pige der hed det).

og ellers er jeg vild med mine egne børns navne (selvsagt) men også Dana, Saga, Ursula, Suleima 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Nu kan man da ikke "tage" et navn. Vi har 3 Christian'er i min familie og det har aldrig været noget problem.

Vælg det navn som I helst vil have.

Jeg synes Olga er et fedt navn.

Men ellers:

Mie 

Agnes

Astrid

Maja

Agnes er jeg vild med, det havde jeg helt glemt. Tak 

Min veninde sagde i går, at hvis det betød så meget for dem at børnene i familien ikke hedder det samme, er det fjollet at de har givet deres datter det navn, som vi i fire år har snakket om at vores nr to skal hedde. Da vores ældste datter blev født, slog vi plat og krone om hvilket navn hun skulle have, da vi havde to navne vi lige godt kunne lide. Fra tid til anden, bliver det talt om i familien og alle har vidst, at vores nr to så skulle have "tabernavnet" 

Anmeld

21. april 2014

lineog4

Anonym skriver:

Agnes er jeg vild med, det havde jeg helt glemt. Tak 

Min veninde sagde i går, at hvis det betød så meget for dem at børnene i familien ikke hedder det samme, er det fjollet at de har givet deres datter det navn, som vi i fire år har snakket om at vores nr to skal hedde. Da vores ældste datter blev født, slog vi plat og krone om hvilket navn hun skulle have, da vi havde to navne vi lige godt kunne lide. Fra tid til anden, bliver det talt om i familien og alle har vidst, at vores nr to så skulle have "tabernavnet" 

Bliver altså nysgerrig hvad var det navn?

Anmeld

21. april 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Synes olga er skønt, lidt i samme dur er Yrsa (mødte den skønneste lille pige der hed det).

og ellers er jeg vild med mine egne børns navne (selvsagt) men også Dana, Saga, Ursula, Suleima 

Min kæreste har slettet Yrsa en nat, imens jeg sov 

Det ser ikke ud til, han deler min begejstring for det navn. 

Anmeld

21. april 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Bliver altså nysgerrig hvad var det navn?

Alva.

Det føles faktisk fjollet, nu jeg skriver det. Det er jo bare et navn, og der findes så mange andre fine navne. Fatter ikke hvorfor, jeg har SÅ mange følelser omkring det navn

Anmeld

21. april 2014

lineog4

Anonym skriver:

Alva.

Det føles faktisk fjollet, nu jeg skriver det. Det er jo bare et navn, og der findes så mange andre fine navne. Fatter ikke hvorfor, jeg har SÅ mange følelser omkring det navn

Også sødt navn, og man har ret til at have følelser - eneste råd jeg kan give er at sige det en million gange og finde de "grimmestes" Alvaer rundt omkring og bliv træt af det 

jeg var stensikker på hvis jeg fik en pige en dag skulle hun hedde Laura, men en måned før termin (jeg troede faktisk det var en dreng) var jeg bare mæt af navnet og stod uden navn til en pige og uden navn til en dreng faktisk for vi kunne slet ikke blive enige... Og pludselig var det rigtige navn fundet og jeg er glad i dag for Laura ikke blev navnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.