Nogen der har oplevet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2014

Lotus86

Jeg havde både lyserødt, mørkerødt og frisk blod i starten af graviditeten, og min datter er nu 4 måneder, så det behøver heldigvis ikke altid betyde det værst tænkelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

LuQa

Anonym skriver:

At være gravid ca. 4+0 og have en klart positiv test, for så at opdage lidt lyserødt udflåd ?  Og havde det nogen betydning for din graviditet ?

Jeg oplevede 2 dråber lyserødt udflåd kl 5.00 i morges.

og så var der ikke mere før ved 14.00-tiden hvor der igen var 2-3 dråber.

og så igen ved 18.00-tiden.

Frygter så meget en abort 

Jeg har blødt to gange i denne graviditet, 14 dage med plet blødning og en kraftig styrt blødning. Og jeg er 18+2 idag og baby har det fint min læge på sygehuset sagde at jeg skulle først blive nervøs hvis jeg blødte meget, havde feber og smerter for som regl er det ikke noget farligt og når det er så tidligt er det oftest bare ens krop der ikke helt har fundet ud af an er gravid endnu så jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs

Anmeld

21. april 2014

Anonym trådstarter

førstebarn21 skriver:

Det kender jeg godt, når man har mistet en gang så sidder det fast, jeg har mistet 3 gange og har nu 1 søn og endnu en i maven  Så det kan heldigvis godt gå godt. 

Jeg håber for dig 

Dejligt og høre at det er endt godt for dig 

Anmeld

21. april 2014

Anonym trådstarter

LuQa skriver:

Jeg har blødt to gange i denne graviditet, 14 dage med plet blødning og en kraftig styrt blødning. Og jeg er 18+2 idag og baby har det fint min læge på sygehuset sagde at jeg skulle først blive nervøs hvis jeg blødte meget, havde feber og smerter for som regl er det ikke noget farligt og når det er så tidligt er det oftest bare ens krop der ikke helt har fundet ud af an er gravid endnu så jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs

Altså 14 dage i stre med pletblødninger ? 

Hold da op, så må du os have været helt forvirret.

Havde du nogle symptomer på graviditet ? 

Anmeld

21. april 2014

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg havde både lyserødt, mørkerødt og frisk blod i starten af graviditeten, og min datter er nu 4 måneder, så det behøver heldigvis ikke altid betyde det værst tænkelige

Jeg er nok bare ekstra følsom omkring det og alt for nervøs. 

Det beroligere mig at høre det er gået godt for jer 

Anmeld

21. april 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

At være gravid ca. 4+0 og have en klart positiv test, for så at opdage lidt lyserødt udflåd ?  Og havde det nogen betydning for din graviditet ?

Jeg har hørt det samme flere skriver her at lidt pletblødning i starten er helt normalt.

Tillykke med graviditeten. Håber sådan på en lille julebaby til dig

Anmeld

21. april 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Ja jeg har oplevet det et par gange omkring 4+, 5+, og 10+. Jeg aborterede ikke - det er ganske normalt, så længe du ikke styrt bløder 

Anmeld

21. april 2014

Anonym trådstarter

Sunsmile skriver:

Jeg har hørt det samme flere skriver her at lidt pletblødning i starten er helt normalt.

Tillykke med graviditeten. Håber sådan på en lille julebaby til dig

Det håber jeg inderligt os. Og mange tak 

Anmeld

21. april 2014

Anonym trådstarter

Ja jeg har oplevet det et par gange omkring 4+, 5+, og 10+. Jeg aborterede ikke - det er ganske normalt, så længe du ikke styrt bløder 

Jeg håber os det er harmløst og ender godt. Tror jeg prøver at ringe til lægen i morgen og spørg efter en blodprøve, som kan give lidt vished 

Anmeld

21. april 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Jeg håber os det er harmløst og ender godt. Tror jeg prøver at ringe til lægen i morgen og spørg efter en blodprøve, som kan give lidt vished 

Ja hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt 

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.