Kan det være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
13 svar
5 synes godt om
20. april 2014

Anonym trådstarter

fostervandet er begyndt at sive?

Jeg har lige været på wc da jeg følte stort pres på blæren (tissede meget lidt) men mine trusser var fugtige og jeg kunne lugte noget lidt alla sæd, sådan en sær sur/sød lugt hvis man kan kalde det det. (Jeg har ikke haft noget ligne samleje i 7 måneder så ikke derfor) 

Er i dag 38+5.

Jeg har oplevet meget ubehag den sidste uge, kan ikke falde til ro om aftnen/natten, jeg har haft sjældne mens ligne jag i maven, men ikke noget der har gjort ondt. 

Nogen der kunne komme med lidt råd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

ano14316

Anonym skriver:

Jeg har lige været på wc da jeg følte stort pres på blæren (tissede meget lidt) men mine trusser var fugtige og jeg kunne lugte noget lidt alla sæd, sådan en sær sur/sød lugt hvis man kan kalde det det. (Jeg har ikke haft noget ligne samleje i 7 måneder så ikke derfor) 

Er i dag 38+5.

Jeg har oplevet meget ubehag den sidste uge, kan ikke falde til ro om aftnen/natten, jeg har haft sjældne mens ligne jag i maven, men ikke noget der har gjort ondt. 

Tag et bind på og se om det bliver fyldt og tungt i løbet af en times tid...

Det er varmt og maven et stor så det kan altså bare være fordi du har det varmt..

Anmeld

20. april 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Det er varmt og maven et stor så det kan altså bare være fordi du har det varmt..

Jeg prøver

Anmeld

20. april 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg prøver

Anmeld

20. april 2014

Mathilde

Anonym skriver:

Er i dag 38+5.

Det er da en mulighed... Enig i du skal prøve at tage bind på og se om det bliver fyldt.

Ellers kan det være vandet udflåd, hvilket kan komme op til fødsel. Jeg er 38+2 og har så meget, at det af og til løber ned ad mine ben har også mens smerter og meget uro om natten og generelt svært ved at sove. Så det lyder bekendt det du skriver.

Min jm siger det er meget normalt og er kroppens måde at opretholde en sund bakterieflora på..

Anmeld

20. april 2014

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Det er da en mulighed... Enig i du skal prøve at tage bind på og se om det bliver fyldt.

Ellers kan det være vandet udflåd, hvilket kan komme op til fødsel. Jeg er 38+2 og har så meget, at det af og til løber ned ad mine ben har også mens smerter og meget uro om natten og generelt svært ved at sove. Så det lyder bekendt det du skriver.

Min jm siger det er meget normalt og er kroppens måde at opretholde en sund bakterieflora på..

Det udflåd jeg har haft har ikke lugtet før, så jeg prøver lige en times tid med bind  

Anmeld

20. april 2014

Mathilde

Anonym skriver:

Det udflåd jeg har haft har ikke lugtet før, så jeg prøver lige en times tid med bind  

Okay.. Ja det er nok en god idé

Hvis det er fostervand der siver, kan det jo også være der snart kommer nogle veer

Anmeld

20. april 2014

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Okay.. Ja det er nok en god idé

Hvis det er fostervand der siver, kan det jo også være der snart kommer nogle veer

Man kan vel kun håbe  

jeg har bare haft en konstant tissetrang hele dagen, men det er ikke mere end et par dråber der kommer, og trangen forsvinder ikke, jeg har heldigvis ikke oplevet kraftige smerter, så er ikke i tvivl hvis veerne kommer

Anmeld

20. april 2014

Maria-s

Mathilde skriver:

Det lød da lige som en beskrivelse af mig det der og hvordan de har været de sidste ugers tid!  Er idag 39+1.

I dag dog med noget mere mens murren end normalt. Men det skal sgu nok ende med at jeg går over tid, ligesom med storebror!.... 

(Og nej-nej-nej-nej-neeeej..... Jeg er sleeeet ikke utålmodig!!...... ELLER!.....)

Anmeld

20. april 2014

Anonym trådstarter

Det lød da lige som en beskrivelse af mig det der og hvordan de har været de sidste ugers tid!  Er idag 39+1.

I dag dog med noget mere mens murren end normalt. Men det skal sgu nok ende med at jeg går over tid, ligesom med storebror!.... 

(Og nej-nej-nej-nej-neeeej..... Jeg er sleeeet ikke utålmodig!!...... ELLER!.....)

Jeg er selv ualmindelig utålmodig, jeg er selv begyndt at have en mistanke om at jeg går tiden ud, men alligevel tror jeg snart at der sker noget, jeg har fået vildt ondt i min venstre side ved lysken,  nok nærmere bækken. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.