Lidt pral og lidt spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
7 svar
6 synes godt om
20. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Først vil jeg gerne "prale" lidt over vores dejlige dreng

Han sover nu helt selv på sit eget værelse i en almindelig seng

Vi startede med det fredag til natten og det fungerer bare Ikke noget med at han hopper ud af sengen og løber rundt eller diskussioner om det at skulle sove eller noget

er så superstolt over at han bare sover og sover mere roligt alle 3 efter at han er kommet på sit eget værelse fremfor tremmeseng ved siden af os

Håber virkelig det fortsætter også når han starter i VS igen efter påsken da det sidst vi prøvede at starte det op gjorde at han ikke kunne finde ro selv i sengen men var nødt til at ligges i tremmesengen...

Nu til spørgsmålene (som intet har med det ovenstående at gøre )

Nogen der kender noget til mulighederne for svømmehal i og omkring Roskilde?

Jeg kan sagtens finde diverse steder men ville gerne høre fra nogen med småbørn der kan sige plus og minus ved de forskellige steder...

er der f.eks. et sted I har oplevet er mindre støjende end andre? da sønnen ikke så god til det med larm...

det skal være et sted hvor der højest er 1.60 vand så jeg stadig har hovedet over og mindst 0.95 så han kan dykke ned under vandet...

Så lidt klor som muligt da han har lidt tendens til tør hud og hvis farmand skal med ind og være ekstra hænder så må der ikke være for meget klor i luften da han bliver dårlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

Wampires

hmmm....

måske jeg skulle have opdelt det i 2 indlæg i stedet for....

Anmeld

20. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt at det bare køre!  For at den gode stil fortsætter! Vh stine

Anmeld

20. april 2014

Wampires

StineW79 skriver:

Dejligt at det bare køre!  For at den gode stil fortsætter! Vh stine

Mange tak

Håber vi også for det er altså bedre for os alle 3 da vi alle 3 snorker så vi skiftevis vækker hinanden i løbet af natten...

Anmeld

20. april 2014

Hullabullabulla

Wampires skriver:

Først vil jeg gerne "prale" lidt over vores dejlige dreng

Han sover nu helt selv på sit eget værelse i en almindelig seng

Vi startede med det fredag til natten og det fungerer bare Ikke noget med at han hopper ud af sengen og løber rundt eller diskussioner om det at skulle sove eller noget

er så superstolt over at han bare sover og sover mere roligt alle 3 efter at han er kommet på sit eget værelse fremfor tremmeseng ved siden af os

Håber virkelig det fortsætter også når han starter i VS igen efter påsken da det sidst vi prøvede at starte det op gjorde at han ikke kunne finde ro selv i sengen men var nødt til at ligges i tremmesengen...

Nu til spørgsmålene (som intet har med det ovenstående at gøre )

Nogen der kender noget til mulighederne for svømmehal i og omkring Roskilde?

Jeg kan sagtens finde diverse steder men ville gerne høre fra nogen med småbørn der kan sige plus og minus ved de forskellige steder...

er der f.eks. et sted I har oplevet er mindre støjende end andre? da sønnen ikke så god til det med larm...

det skal være et sted hvor der højest er 1.60 vand så jeg stadig har hovedet over og mindst 0.95 så han kan dykke ned under vandet...

Så lidt klor som muligt da han har lidt tendens til tør hud og hvis farmand skal med ind og være ekstra hænder så må der ikke være for meget klor i luften da han bliver dårlig...

Greve

Det er en del år siden jeg sidst har været der, men den er rigtig god

Anmeld

20. april 2014

lineog4

Roskilde badet er fint især i dagtimerne i hverdagene - efter 14 og før 16 så undgår man skolerne  Og der er to varmvandsbassiner, et med lavt vand som han selv kan drøne rundt i med legetøj og et andet med dybt (altså for børn) vand

Anmeld

20. april 2014

Wampires

Britt88 skriver:

Greve

Det er en del år siden jeg sidst har været der, men den er rigtig god

Ja Greve hører jeg godt om, men det er bare så langt væk at det vil højest være en gang måske 2 om måneden vi kunne komme dertil...

Anmeld

20. april 2014

Wampires

lineog4 skriver:

Roskilde badet er fint især i dagtimerne i hverdagene - efter 14 og før 16 så undgår man skolerne  Og der er to varmvandsbassiner, et med lavt vand som han selv kan drøne rundt i med legetøj og et andet med dybt (altså for børn) vand

Okay

var lidt i tvivl om der ville være meget larm med den måde det er opbygget på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.