Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Først vil jeg gerne "prale" lidt over vores dejlige dreng 
Han sover nu helt selv på sit eget værelse i en almindelig seng 
Vi startede med det fredag til natten og det fungerer bare
Ikke noget med at han hopper ud af sengen og løber rundt eller diskussioner om det at skulle sove eller noget 
er så superstolt over at han bare sover og sover mere roligt alle 3 efter at han er kommet på sit eget værelse fremfor tremmeseng ved siden af os 
Håber virkelig det fortsætter også når han starter i VS igen efter påsken da det sidst vi prøvede at starte det op gjorde at han ikke kunne finde ro selv i sengen men var nødt til at ligges i tremmesengen...
Nu til spørgsmålene (som intet har med det ovenstående at gøre
)
Nogen der kender noget til mulighederne for svømmehal i og omkring Roskilde?
Jeg kan sagtens finde diverse steder men ville gerne høre fra nogen med småbørn der kan sige plus og minus ved de forskellige steder...
er der f.eks. et sted I har oplevet er mindre støjende end andre? da sønnen ikke så god til det med larm...
det skal være et sted hvor der højest er 1.60 vand så jeg stadig har hovedet over og mindst 0.95 så han kan dykke ned under vandet...
Så lidt klor som muligt da han har lidt tendens til tør hud og hvis farmand skal med ind og være ekstra hænder så må der ikke være for meget klor i luften da han bliver dårlig...
Anmeld