Føler mig varm hele tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.577 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. april 2014

*Mor Til Albert*

Jeg har de sidste uger oplevet, at jeg føler mig varm. Jeg har åbne vinduer, går i bare tæer (hvilket slet ikke ligner mig), vender min dyne flere gange om natten osv.
Jeg tog min temperatur i dag og den viser ingen feber. Alligevel føler jeg mig varm hele tiden.
Kan det have noget med graviditeten at gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
HFB skriver:

Jeg har de sidste uger oplevet, at jeg føler mig varm. Jeg har åbne vinduer, går i bare tæer (hvilket slet ikke ligner mig), vender min dyne flere gange om natten osv.
Jeg tog min temperatur i dag og den viser ingen feber. Alligevel føler jeg mig varm hele tiden.

Hej.. 

Først tillykke med spiren i maven Hvor langt er du?

Jeg har gennem de sidste to måneder også gået og haft det mere varmt end andre. Jeg tror det er pga. graviditeten.. Så jeg tror ikke det er noget du skal bekymre dig over. 

Men hvis du er nervøs over det kan du evt. spørge din Jordmoder næste gang du skal derhen? Eller give lægen et kald? 

Som sagt tror jeg bare det er graviditeten 

Anmeld

20. april 2014

Mathilde

HFB skriver:

Jeg er også typen der nærmere fryser end sveder, men nu hvor jeg er højgravid har jeg det vildt varmt hele tiden og har haft det noget tid.

Da jeg ventede min datter, havde jeg også svært ved at klare varmen (hun er fra juli).

Anmeld

20. april 2014

*Mor Til Albert*

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej.. 

Først tillykke med spiren i maven Hvor langt er du?

Jeg har gennem de sidste to måneder også gået og haft det mere varmt end andre. Jeg tror det er pga. graviditeten.. Så jeg tror ikke det er noget du skal bekymre dig over. 

Men hvis du er nervøs over det kan du evt. spørge din Jordmoder næste gang du skal derhen? Eller give lægen et kald? 

Som sagt tror jeg bare det er graviditeten 

Mange tak. 
Jeg er 11+3 i dag. 

Anmeld

20. april 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det kan meget nemt have noget at gøre med graviditeten. Jeg har det varmt konstant. Jeg kan slet ikke holde ud hvis bare et af vinduerne ikke er åbent. Jeg sover dårligt om natten på grund af varmen. Jeg er nu 30+. 

Ja det er nok ikke grundet sygdom at du har det varmt

Anmeld

20. april 2014

Clisolka

HFB skriver:

Tillykke med graviditeten 

Jeg tror det er graviditetens skyld 

Begge gange jeg har været gravid har jeg (undskyld udtrykket) svedt som et svin.. Jeg plejer at være en frossenpind 

Anmeld

20. april 2014

Victoria2013

Jeg havde det også vildt varmt under graviditeten! Normalt er jeg typen der sover med striksokker, natbukser og gerne en langærmet nattrøje om vinteren. Den vinter jeg var gravid sov jeg med en t-shirt og den røg også gerne af i løbet af natten - havde det vildt varmt. Er så glad for jeg slap for at være højgravid i sommervarmen

Det forsvandt heldigvis et par mdr efter jeg havde født

Anmeld

20. april 2014

Mother-love

Jeg vil bestemt tro det har noget at gøre med du er gravid.
Jeg har altid været en frossen pind og har aldrig kunne få det varmt nok.
Men da jeg var gravid med Isabella fra sep-maj var jeg simpelthen ved at gå til af varme specielt de sidste par mdr af min graviditet. Hvis vi var ude og handle eller lign. Kunne jeg ikke stå stille ret længe af gangen uden at få det for varmt og blive dårlig.
Jeg. Skulle altid sætte mig ned.
Og sov slet ikke. Med dyne de sidste par mdr. Og at gå med jakke var en by i Rusland. Selvom det var så vidt jeg husker en rimelig hård vinter 2010/2011 så gik jeg uden jakke. Kunne simpelthen ikke holde ud at være nogen steder hehehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.