Hjælp til styling :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
7 svar
3 synes godt om
19. april 2014

Louise H.

Jeg har købt en kjole, som jeg skal have på til 2 konfirmationer. Nu skal jeg bare lige finde ud af hvad jeg skal have på til den. Vil i hjælpe?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

Billemyre

Min første tanke var en paillet bolero i sølv eller pudder, og så med pæne enkle støvletter til, evt. med kilehæl, hvis du er til det...
Du kunne også vælge et par stiletter i en lidt vild farve, men så synes jeg, boleroen (eller hvad du nu finder på) skal være afdæmpet i farve/mønster/materiale

Anmeld

19. april 2014

Louise H.

Billemyre skriver:

Min første tanke var en paillet bolero i sølv eller pudder, og så med pæne enkle støvletter til, evt. med kilehæl, hvis du er til det...
Du kunne også vælge et par stiletter i en lidt vild farve, men så synes jeg, boleroen (eller hvad du nu finder på) skal være afdæmpet i farve/mønster/materiale

Den eneste bolero jeg har er sort læder. Men det kunne man jo lave om på

Jeg har selv tænkt på en sandal med kilehæl. Jeg har en sort.
Ellers har jeg en sort stillet med nitter og en sølv sandal med bred hæl

Anmeld

19. april 2014

Billemyre

Louise <3 Isabella skriver:

Den eneste bolero jeg har er sort læder. Men det kunne man jo lave om på

Jeg har selv tænkt på en sandal med kilehæl. Jeg har en sort.
Ellers har jeg en sort stillet med nitter og en sølv sandal med bred hæl

Faktisk tror jeg da, en læder bolero kunne være fed til også

Nitte-stiletten ville nok køre stilen helt ud, men jeg tror måske sandalen vil være mere passende, når det nu er en konfirmation - det er lidt "lettere" end et par rockede højhæle

Anmeld

19. april 2014

Louise H.

Billemyre skriver:

Faktisk tror jeg da, en læder bolero kunne være fed til også

Nitte-stiletten ville nok køre stilen helt ud, men jeg tror måske sandalen vil være mere passende, når det nu er en konfirmation - det er lidt "lettere" end et par rockede højhæle

Det tænker jeg også selv. Jeg var en tur i Bilka og forelskede mig i en rigtig sød bolero, som jeg tror vil passe godt til

Anmeld

19. april 2014

Billemyre

Det tænker jeg også selv. Jeg var en tur i Bilka og forelskede mig i en rigtig sød bolero, som jeg tror vil passe godt til

Hvor godt
Du må da endelig liiige tage et billede af det færdige resultat

Anmeld

20. april 2014

Louise H.

Billemyre skriver:

Hvor godt
Du må da endelig liiige tage et billede af det færdige resultat

Det vil jeg gøre så snart kjolen kommer :-)

Anmeld

21. april 2014

Pigent

Jeg har købt en kjole, som jeg skal have på til 2 konfirmationer. Nu skal jeg bare lige finde ud af hvad jeg skal have på til den. Vil i hjælpe?

En cardigan, blazere eller bolero udenover. Et par sandaler, ballerina eller noget med lidt hæl på. Også en flot halskæde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.