gæt kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2014

Kay

Jeg er så overrasket... Jeg var så sikker på at det var en dreng... Det var vi begge... Men nej... Det er endnu en lille pige vi venter os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

BabyMus

Kay skriver:

Jeg er så overrasket... Jeg var så sikker på at det var en dreng... Det var vi begge... Men nej... Det er endnu en lille pige vi venter os...

Fedt, tillykke med det! Dejligt med to piger.

Anmeld

19. april 2014

Savvy

Kay skriver:

Stort tillykke med den lille pige 

Jeg synes din mave ligner min rigtig meget, men jeg ved endnu ikke hvad det bliver, såååå en pige ville ikke gøre mig noget 

Anmeld

19. april 2014

Nadia&Daniel

Gættede pige - ud fra maven

TILLYKKE 

Anmeld

19. april 2014

Anonymo

Kay skriver:

Vi håber på at få kønnet afvide i dag... Så kom med et bud 

Har stemt pige! Jeg ved ikke hvorfor hihi 

Anmeld

19. april 2014

Carina:-)

En lækker lille dreng 

Anmeld

19. april 2014

Carina:-)

Kay skriver:

Nå gættede forkert "æv"

Tillykke 

Anmeld

19. april 2014

Mor til Ella

Kay skriver:

Stort tillykke.

Venter selv pige nr 2, med ca samme alders forskel som jeres, synes det er skønt, de skal nok få meget glæde af hinanden

Anmeld

19. april 2014

Kay

Mor til Ella skriver:

Stort tillykke.

Venter selv pige nr 2, med ca samme alders forskel som jeres, synes det er skønt, de skal nok få meget glæde af hinanden

Ja det er jeg også sikker på... men skal lige finde mig tilrette med at det er en pige... var så overbevist om at det var en dreng...  men vi er også glad for en dejlig pige... men hun skal jo nok ikke hedde Espen

Anmeld

19. april 2014

Kay

Mor til Ella skriver:

Stort tillykke.

Ja det er jeg også sikker på... men skal lige finde mig tilrette med at det er en pige... var så overbevist om at det var en dreng...  men vi er også glad for en dejlig pige... men hun skal jo nok ikke hedde Espen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.