HVAD skal jeg tage på?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
4 svar
4 synes godt om
18. april 2014

Anonym trådstarter

Godaften 

Sagen er således at min kæreste og jeg er inviteret til konfirmation den 27 April og har selvfølgelig takket pænt ja.

Så søde kvinder! Specielt jer med lidt ekstra kilo på sidebenene og ...... Generelt på hele kroppen  

Jeg vejer ca. 30-35 kilo mere end jeg burde og er knap 170 høj. 

Hvad kan jeg være bekendt at dukke op i af tøj? 

På forhånd mange tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

hekran

Anonym skriver:

Godaften 

Sagen er således at min kæreste og jeg er inviteret til konfirmation den 27 April og har selvfølgelig takket pænt ja.

Så søde kvinder! Specielt jer med lidt ekstra kilo på sidebenene og ...... Generelt på hele kroppen  

På forhånd mange tak. 

Hvor gammel er du?
Hvad med en lårkort tunika og nogle leggings?

Anmeld

19. april 2014

Lunae

Anonym skriver:

Godaften 

På forhånd mange tak. 

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg vejer også lige på den gode side af 30 kg for meget. Jeg er fan af leggins og så en kjole eller en tunika.

Hm.com har et par gode billige bud. Jeg har den sorte selv, men måske ikke så festlig til en forårskonfirmation.
Jeg synes faktisk den blå er ret fin!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2014

Pigent

Anonym skriver:

Godaften 

På forhånd mange tak. 

Har fundet lidt forskellig

http://www.zalando.dk/anna-field-cocktailkjoler-fe stkjoler-rod-an621c075-g00.html

http://www.zalando.dk/kaffe-ghita-tunikaer-orange- ka321e050-h00.html
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2014

Billemyre

Jeg hopper med på den blå kjole, som Lunae forslår, og den koralfarvede tunika Pigent har linket til...
( http://www.zalando.dk/kaffe-ghita-tunikaer-orange-ka321e050-h00.html
Super søde, begge to.

Og så er et par pæne busker (evt. sorte/hvide jeggings), flotte stiletter/pumps, en løs top/tunika, gerne med lidt 'bling' på og med en blazer ud over jo altid både pænt og smart

Køb evt. noget shapewear til at have indenunder.
Jeg har sådan en dragt med ben i, som bliver hæftet fast i BH'en (så den ikke ruller ned over maven), og er SÅ glad for den. Den holder lige de der alt for blævrende deller i skak under tøjet
(Det er bare lidt irriterende at skulle have hele pibetøjet af, når man skal tisse )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.