Må jeg se jeres vægge - billeder, pynt m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.809 visninger
20 svar
2 synes godt om
18. april 2014

K&S

Halløjsa

Vi har lige fået malet og alt på væggene er blevet pillet ned og skal ikke op igen

MEEEEN vi er lidt uenige herhjemme om, hvad der skal ske på væggene - der er malet hvidt alle vegne, men overvejer at male en eller 2 vægge lys grå (vi har stue og køkken ud i et, så en væg i stuen og en i køkkenet)

Må jeg se jeres vægge?

TUSIND TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

Dinna88

Jeg har et par enkelte billeder, men de er ikke fantastiske. Der er lavet en smule om siden - jeg sætter hele tiden nye billeder op på den lange hylde. Derudover har vi også lige fået sat to rigtig store masker op, der er fra en ø syd for Australien.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Du får æige et billede af vores endevæg i stuen (se bort fra rodet )

Anmeld

23. april 2014

K&S

Dinna88 skriver:

Jeg har et par enkelte billeder, men de er ikke fantastiske. Der er lavet en smule om siden - jeg sætter hele tiden nye billeder op på den lange hylde. Derudover har vi også lige fået sat to rigtig store masker op, der er fra en ø syd for Australien.

Tusind tak for inspiration

Anmeld

23. april 2014

K&S

Mom skriver:

Du får æige et billede af vores endevæg i stuen (se bort fra rodet )

Fedt tapet vi har desværre ingen endevægge uden vinduer i midten

Anmeld

23. april 2014

Muhmi

Her er vores køkken, stue og spisestuevægge

Ret kedelig indretning, I know, men vi kan lide det hehe

Anmeld

23. april 2014

BabyMus

K&S skriver:

Halløjsa

Vi har lige fået malet og alt på væggene er blevet pillet ned og skal ikke op igen

MEEEEN vi er lidt uenige herhjemme om, hvad der skal ske på væggene - der er malet hvidt alle vegne, men overvejer at male en eller 2 vægge lys grå (vi har stue og køkken ud i et, så en væg i stuen og en i køkkenet)

Må jeg se jeres vægge?

TUSIND TAK

Jeg har desværre ingen billeder af mine vægge, så du må få en beskrivelse i stedet for billeder.  Jeg har i stuen to store sort/hvid billeder af hhv. Marilyn Monroe og Audrey Hepburn, og så har jeg en billedvæg på den væg med mit spisebord. I køkkenet er der en stor væg med stribet tapet i alle mulige farver. I soveværelset er der de små billedhylder fra IKEA med billeder over min seng og har en stor billedramme med en masse billeder fra det land hvor min lillebror bor. Og så har jeg en super flot detalje (synes jeg selv ) i mit soveværelse (hvor den ene væg for øvrigt er turkis og vi taler altså PANG!). Jeg er mavedanser så har en lang håndklædestang med alle mine hoftetørklæder hængende ned af væggen. Jeg elsker den.

Anmeld

23. april 2014

Krussedulle

K&S skriver:

Halløjsa

Må jeg se jeres vægge?

TUSIND TAK

Vi har også stue og køkken i et

Billederne af hjortene hænger på væggen før stuen

Anmeld

23. april 2014

K&S

Muhmi skriver:

Her er vores køkken, stue og spisestuevægge

Ret kedelig indretning, I know, men vi kan lide det hehe

Taaaaak for kigget

Anmeld

23. april 2014

K&S

BabyMus skriver:

Jeg har desværre ingen billeder af mine vægge, så du må få en beskrivelse i stedet for billeder.  Jeg har i stuen to store sort/hvid billeder af hhv. Marilyn Monroe og Audrey Hepburn, og så har jeg en billedvæg på den væg med mit spisebord. I køkkenet er der en stor væg med stribet tapet i alle mulige farver. I soveværelset er der de små billedhylder fra IKEA med billeder over min seng og har en stor billedramme med en masse billeder fra det land hvor min lillebror bor. Og så har jeg en super flot detalje (synes jeg selv ) i mit soveværelse (hvor den ene væg for øvrigt er turkis og vi taler altså PANG!). Jeg er mavedanser så har en lang håndklædestang med alle mine hoftetørklæder hængende ned af væggen. Jeg elsker den.

Tusind tak for beskrivelsen, det lyder rigtig fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.