Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Halløjsa Vi har lige fået malet og alt på væggene er blevet pillet ned og skal ikke op igen MEEEEN vi er lidt uenige herhjemme om, hvad der skal ske på væggene - der er malet hvidt alle vegne, men overvejer at male en eller 2 vægge lys grå (vi har stue og køkken ud i et, så en væg i stuen og en i køkkenet) Må jeg se jeres vægge? TUSIND TAK
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har et par enkelte billeder, men de er ikke fantastiske. Der er lavet en smule om siden - jeg sætter hele tiden nye billeder op på den lange hylde. Derudover har vi også lige fået sat to rigtig store masker op, der er fra en ø syd for Australien.
Dinna88 skriver: Jeg har et par enkelte billeder, men de er ikke fantastiske. Der er lavet en smule om siden - jeg sætter hele tiden nye billeder op på den lange hylde. Derudover har vi også lige fået sat to rigtig store masker op, der er fra en ø syd for Australien.
Mom skriver: Du får æige et billede af vores endevæg i stuen (se bort fra rodet )
Du får æige et billede af vores endevæg i stuen (se bort fra rodet )
Her er vores køkken, stue og spisestuevægge
Ret kedelig indretning, I know, men vi kan lide det hehe
K&S skriver: Halløjsa Vi har lige fået malet og alt på væggene er blevet pillet ned og skal ikke op igen MEEEEN vi er lidt uenige herhjemme om, hvad der skal ske på væggene - der er malet hvidt alle vegne, men overvejer at male en eller 2 vægge lys grå (vi har stue og køkken ud i et, så en væg i stuen og en i køkkenet) Må jeg se jeres vægge? TUSIND TAK
Jeg har desværre ingen billeder af mine vægge, så du må få en beskrivelse i stedet for billeder. Jeg har i stuen to store sort/hvid billeder af hhv. Marilyn Monroe og Audrey Hepburn, og så har jeg en billedvæg på den væg med mit spisebord. I køkkenet er der en stor væg med stribet tapet i alle mulige farver. I soveværelset er der de små billedhylder fra IKEA med billeder over min seng og har en stor billedramme med en masse billeder fra det land hvor min lillebror bor. Og så har jeg en super flot detalje (synes jeg selv ) i mit soveværelse (hvor den ene væg for øvrigt er turkis og vi taler altså PANG!). Jeg er mavedanser så har en lang håndklædestang med alle mine hoftetørklæder hængende ned af væggen. Jeg elsker den.
Muhmi skriver: Her er vores køkken, stue og spisestuevægge Ret kedelig indretning, I know, men vi kan lide det hehe
BabyMus skriver: Jeg har desværre ingen billeder af mine vægge, så du må få en beskrivelse i stedet for billeder. Jeg har i stuen to store sort/hvid billeder af hhv. Marilyn Monroe og Audrey Hepburn, og så har jeg en billedvæg på den væg med mit spisebord. I køkkenet er der en stor væg med stribet tapet i alle mulige farver. I soveværelset er der de små billedhylder fra IKEA med billeder over min seng og har en stor billedramme med en masse billeder fra det land hvor min lillebror bor. Og så har jeg en super flot detalje (synes jeg selv ) i mit soveværelse (hvor den ene væg for øvrigt er turkis og vi taler altså PANG!). Jeg er mavedanser så har en lang håndklædestang med alle mine hoftetørklæder hængende ned af væggen. Jeg elsker den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128