Bløder under/efter sex (detaljeret!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2014

oktober2014

Hej piger.

Undskyld de meget dybe detaljer, men det er mere hvis de spiller en faktor i det.

Min kæreste og jeg har altid haft et helt fint sexliv, der gik højst 1-2 dage mellem sex, og nogle gange kunne vi flere gange om dagen. Jeg har altid blødt under og efter sex af grunde vi ikke ved, har også set en læge engang. 

Det skal siges at min kæreste er veludrustet og jeg er meget stram. De sidste 2 måneder før sex blødte jeg dog ikke, og blev så glad for at det var væk.

Nu er jeg jo blevet gravid, og er 12 næsten 13 uger inde, og er begyndt at bløde under sex. Tror vi har haft sex 6 gange max siden vi fandt ud af det, og det er så synd for min kæreste, for han tror det er en afvisning da han har taget lidt på (hvilket det IKKE er - elsker ham nok HØJERE edn før!!), men jeg er SÅ bange for der sker baby noget når jeg bløder, eller at der er noget i vejen.

Er der nogle der har erfaringer eller råd eller hvad skal jeg gøre??

Min kæreste er helt ude i at stoppe med at have sex til efter fødslen og jeg er blevet ''normal igen'' så 1 år i fremtiden, og jeg kan simpelthen ikke klare at han tror det er en afvisning, og jeg vil selvfølgelig ikke gå uden sex i vores forhold  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

B&J

du er mere sart når man er gravid det er helt naturligt. MEN har du været ved lægen med det igen???

og kan det skyldes du er for tør?

lige meget hvad ville jeg gå til lægen og få en grund for det

Anmeld

18. april 2014

frkdemuth

Hejsa!

Mit råd ville være at snakke med din læge eller jordmoder om det... Gi dig selv ro i sjælen så du får så god en graviditet så muligt.... Og kunne holde fast i jeres sunde sex liv som det lyder til at i har....

Anmeld

18. april 2014

FruK

Dine slimhinder er mere sarte, når du er gravid, så du kan nemt komme til at bløde. Men tag en snak med lægen, hvis du er utryg.

Sex skader ikke baby - men jeg forstår dig, jeg har også været lidt nervøs ved det, når jeg har været gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.