Hej piger.
Undskyld de meget dybe detaljer, men det er mere hvis de spiller en faktor i det.
Min kæreste og jeg har altid haft et helt fint sexliv, der gik højst 1-2 dage mellem sex, og nogle gange kunne vi flere gange om dagen. Jeg har altid blødt under og efter sex af grunde vi ikke ved, har også set en læge engang.
Det skal siges at min kæreste er veludrustet og jeg er meget stram. De sidste 2 måneder før sex blødte jeg dog ikke, og blev så glad for at det var væk.
Nu er jeg jo blevet gravid, og er 12 næsten 13 uger inde, og er begyndt at bløde under sex. Tror vi har haft sex 6 gange max siden vi fandt ud af det, og det er så synd for min kæreste, for han tror det er en afvisning da han har taget lidt på (hvilket det IKKE er - elsker ham nok HØJERE edn før!!), men jeg er SÅ bange for der sker baby noget når jeg bløder, eller at der er noget i vejen.
Er der nogle der har erfaringer eller råd eller hvad skal jeg gøre??
Min kæreste er helt ude i at stoppe med at have sex til efter fødslen og jeg er blevet ''normal igen'' så 1 år i fremtiden, og jeg kan simpelthen ikke klare at han tror det er en afvisning, og jeg vil selvfølgelig ikke gå uden sex i vores forhold
Anmeld