Er det ok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2014

chas12

Hej

Jeg har det meste af dagen haft ret ondt hen over maven (over navlen ), er der nogle der ved om det lyder til at kunne være normalt??:/ 

Jeg er kun 8+....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Din livmoder når ikke op over navlen. Så kan trøste dig med at det ikke er der der er noget galt.

Det kunne lyde som noget i dit fordøjelsessystem. Alt afhængigt af hvor højt oppe kan det være fra tarmene eller måske maven. 

Ser du oppustet ud? Det kan faktisk gøre meget ondt hvis man har luft i maven. Taler af erfaring også fra tidligt i graviditeten hvor det har gjort sygt ondt pga luft i maven.

Det kan måske også være for meget syre i maven.

Prøv at hvile dig lidt og hold øje med smerterne 

Anmeld

18. april 2014

chas12

SDD skriver:

Din livmoder når ikke op over navlen. Så kan trøste dig med at det ikke er der der er noget galt.

Det kunne lyde som noget i dit fordøjelsessystem. Alt afhængigt af hvor højt oppe kan det være fra tarmene eller måske maven. 

Ser du oppustet ud? Det kan faktisk gøre meget ondt hvis man har luft i maven. Taler af erfaring også fra tidligt i graviditeten hvor det har gjort sygt ondt pga luft i maven.

Det kan måske også være for meget syre i maven.

Prøv at hvile dig lidt og hold øje med smerterne 

Nej du har jo selvfølgelig ret i livmoderen ikke går så langt op - så håber du har ret det ikke har noget med bebs at gøre! 

Jeg må hvile mig og se om det bliver bedre - blev bare lige lidt nervøs  Men tak for svar!

Anmeld

18. april 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
chas12 skriver:

Nej du har jo selvfølgelig ret i livmoderen ikke går så langt op - så håber du har ret det ikke har noget med bebs at gøre! 

Jeg må hvile mig og se om det bliver bedre - blev bare lige lidt nervøs  Men tak for svar!

Selvfølgelig bliver man nervøs! Det tror jeg er meget normalt at blive. Især i starten fordi man ved det med de 12 uger og fordi man endnu ikke kan mærke baby, så man ved jo egentlig ikke så meget om hvordan baby har det.

Jeg har selv først nu fået lidt ro på med hensyn til nervøsiteten(30+0), så tror du reagerer lige efter bogen

Giv gerne en lille Update 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.