Blødning tidligt i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
10 svar
1 synes godt om
18. april 2014

Anonym trådstarter

Hej derude 

Nu bestemte jeg mig for at spørge herinde, da jeg simpelthen er i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig!

Jeg testede positivt i søndags, og er i dag 4+5. Men natten til igår + igår eftermiddags blødte jeg tyndt frisk blødning, dog kun en smule, og havde efterfølgende brunt udflåd. Jeg har testet igen i dag - den er stadig positiv, men vist ikke mere positiv end den jeg tog søndags. Jeg har også smerter i underlivet, men ikke noget voldsomt. 

Det er anden gang jeg er gravid, og sidste gang endte det i en provokeret abort i uge 14 pga. svære kromosom- og hjertefejl.

Åh, jeg er frustreret! Ved ikke om jeg er ved at abortere eller hvad der sker, for jeg blødte ikke i sidste graviditet!

Men ville i kontakte vagtlægen eller bare vente og se an om der kommer mere blødning? Det er også typisk at der lige er påske så egen læge holder lukket.

Tænker måske bare at det ikke er så super akut at jeg skal ringe til vagtlægen - jeg er dog bare utålmodig for at finde ud af hvor min krop vil hen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej derude 

Nu bestemte jeg mig for at spørge herinde, da jeg simpelthen er i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig!

Jeg testede positivt i søndags, og er i dag 4+5. Men natten til igår + igår eftermiddags blødte jeg tyndt frisk blødning, dog kun en smule, og havde efterfølgende brunt udflåd. Jeg har testet igen i dag - den er stadig positiv, men vist ikke mere positiv end den jeg tog søndags. Jeg har også smerter i underlivet, men ikke noget voldsomt. 

Det er anden gang jeg er gravid, og sidste gang endte det i en provokeret abort i uge 14 pga. svære kromosom- og hjertefejl.

Åh, jeg er frustreret! Ved ikke om jeg er ved at abortere eller hvad der sker, for jeg blødte ikke i sidste graviditet!

Men ville i kontakte vagtlægen eller bare vente og se an om der kommer mere blødning? Det er også typisk at der lige er påske så egen læge holder lukket.

Tænker måske bare at det ikke er så super akut at jeg skal ringe til vagtlægen - jeg er dog bare utålmodig for at finde ud af hvor min krop vil hen 

Du vil blive afvist af læge, for der er intet at gøre så tidligt i forløbet.

Anmeld

18. april 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej derude 

Vent.. Det eneste du får ud af at ringe til vagtlægen er en eller anden sur gås der siger de alligevel ikke kan gøre noget ved det

Det kan også "bare" være blodkar i livmoderhalsen eller skeden der er sprunget

Jeg håber på, at alt er som det skal være

Anmeld

18. april 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du vil blive afvist af læge, for der er intet at gøre så tidligt i forløbet.

Nej det tænkte jeg også . Men tak for svar! Jeg må vente og se om der kommer mere. Men hvis der så ikke kommer mere blødning - vil man så alligevel ringe til lægen engang i næste uge for at tjekke HCG?

Anmeld

18. april 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Vent.. Det eneste du får ud af at ringe til vagtlægen er en eller anden sur gås der siger de alligevel ikke kan gøre noget ved det

Det kan også "bare" være blodkar i livmoderhalsen eller skeden der er sprunget

Jeg håber på, at alt er som det skal være

Ja det har du fuldstændig ret i - og det har man ikke brug for! 

Ja håber sådan at det bare er nogle sarte slimhinder eller andet efter jeg fik udskrabning for nogle måneder siden der bløder lidt.

Tak, og tak for svar 

Anmeld

18. april 2014

Carina:-)

Vagtlægen vil kun se dig hvis du har smerter .

Håber det er ingenting 

Anmeld

18. april 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja det har du fuldstændig ret i - og det har man ikke brug for! 

Ja håber sådan at det bare er nogle sarte slimhinder eller andet efter jeg fik udskrabning for nogle måneder siden der bløder lidt.

Tak, og tak for svar 

Nej, det er jo nemlig det man ikke har - så hellere der er en herinde fra der lige kan advare dig

Krydser for dig! 

Anmeld

19. april 2014

StineHH

Hvordan går det idag??

Jeg håber det er stoppet lidt igen

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Vagtlægen vil kun se dig hvis du har smerter .

Håber det er ingenting 

Jeg havde lidt smerter - men slet ikke i nærheden af når jeg har mens 

Tak, håber vi også 

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

StineHH skriver:

Hvordan går det idag??

Jeg håber det er stoppet lidt igen

Tak 

I dag og i går har der kun været brunligt udflåd - ingen frisk blødning. Stadig lidt murren i underlivet. Men vi håber sådan på at det bare var en engangsforestilling 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.