Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pylle3 skriver: Hvis du er en M vil jeg vælge S/M str - jeg er selv L og bruger M/L for ellers bliver de for store da de giver sig en del i den med stræk
Hvis du er en M vil jeg vælge S/M str - jeg er selv L og bruger M/L for ellers bliver de for store da de giver sig en del i den med stræk
Tusinde tak . Er dette en med stræk? Link
Kan ikke helt finde ud af hvor det står ved de enkelte bukser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tusinde tak . Er dette en med stræk? Link Kan ikke helt finde ud af hvor det står ved de enkelte bukser
Pylle3 skriver: Det er svært at se ud fra billedet men i beskrivelsen står der at det er med stræk
Det er svært at se ud fra billedet men i beskrivelsen står der at det er med stræk
Okay, tusinde tak
Dem uden stræk, skal jeg også købe dem i S/M?
Undskyld at jeg lige tager fat og spørger dig igen, men jeg er dælme så uviden
Anonym skriver: Dem uden stræk, skal jeg også købe dem i S/M? Undskyld at jeg lige tager fat og spørger dig igen, men jeg er dælme så uviden
Pylle3 skriver: Helt iorden Jeg plejer selv at købe samme str om de er med stræk eller ej - ihvertfald i dem fra pieces
Helt iorden Jeg plejer selv at købe samme str om de er med stræk eller ej - ihvertfald i dem fra pieces
Tusinde tak endnu engang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128