Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er han fin....Hvad med Noah,Jannick, Zander, Daniel, Gustav, Albert, Bertram, David, Malthe, Hjalthe, Jack, Oscar, Patrick, Phillip, Silas, Simon, Sebastian, Valdemar, William, Zacharias ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorT2Snart3 skriver: Tirsdag den 15 april kl 08.50 kom min helt fantastiske søn til verden ved planlagt kejsersnit som bare gik så godt Han vejede 4190 g og er 52 cm Vi er i dag kommet hjem fra sygehuset og vi nyder bare tilværelsen med den lille fyr Vi har endnu ikke fundet på et navn så hvis der falder et navn ind ved jer så nævn det endelig. Storebrødrene hedder Oliver og Viktor Og billeder bliver i ikke snydt for
Tirsdag den 15 april kl 08.50 kom min helt fantastiske søn til verden ved planlagt kejsersnit som bare gik så godt
Han vejede 4190 g og er 52 cm
Vi er i dag kommet hjem fra sygehuset og vi nyder bare tilværelsen med den lille fyr
Vi har endnu ikke fundet på et navn så hvis der falder et navn ind ved jer så nævn det endelig. Storebrødrene hedder Oliver og Viktor
Og billeder bliver i ikke snydt for
Stort tillykke.. Jeg synes han ligner en lille Valdemar
Årh tillykke!! Jeg tænkte William som første indskydelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128