fra amning til flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
5 synes godt om
17. april 2014

sara-m

Hej jeg har en søn på 2 dage, overvejer at gå over til flaske da jeg har fået sår på brystvorterne, men på Nan pakken står der kun dosering fra 2 ugers baby. Så nogen der har prøvet tidliger der ved noget ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Mortil223

sara-m skriver:

Hej jeg har en søn på 2 dage, overvejer at gå over til flaske da jeg har fået sår på brystvorterne, men på Nan pakken står der kun dosering fra 2 ugers baby. Så nogen der har prøvet tidliger der ved noget ? 

Snak med sp om det

Anmeld

17. april 2014

sara-m

Det vil jeg også på lørdag når hun kommer Det var bare hvis jeg ik ku holde det ud indtil 

Anmeld

17. april 2014

modesty

Vil bare lige sige at det er helt normalt at få sår på brystvorterne i starten, og at det går over.  Prøv at gå så meget som muligt med bare bryster, og smør brystvorterne ind i mælk når du har ammet, da det har en helende effekt. Der findes også en creme på apoteket, som nogen er rigtig glade for, men kan ikke huske hvad den hedder.

Tager han fat om brystvorten som han skal? 

Anmeld

17. april 2014

sara-m

OK Tak, Ja han tager fint fat og sutter rigtig har nemlig været indlagt for at få det rigtig i gang. Tak vil vente tålmodigt så  

Anmeld

17. april 2014

Albertsen92

sara-m skriver:

OK Tak, Ja han tager fint fat og sutter rigtig har nemlig været indlagt for at få det rigtig i gang. Tak vil vente tålmodigt så  

Det bliver bedre, bare rolig kan også anbefale suttebrikker

Anmeld

17. april 2014

Lililili

Helosan creme og suttebrikker. Suttebrikkerne har her været guld værd. 

Anmeld

17. april 2014

Snoopy77

sara-m skriver:

Ellers køb en anden MME? Og brug NAN senere. Det er alligevel en god ide at skifte mellem forskellige. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.