Hvilken klapvogn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. april 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hej alle Min søn er lige blevet 2. Og nu skal jeg ha en klapvogn.. Kan ikke undvære en mere. Vi har en paraply klapvogn selv men skal ha en ordenlig en til lange ture.

Hvilken har i?

Har kigget på Det skal være Emmaljunga og har kigget på den der hedder super nitro (tror jeg den hed.)

Ville nu allerhelst ha den på billede 2 men kunne man vidst ikke få mere...

Så billede 1 er den jeg har kigget på bare i helt sort uden graffiti mønster. Men er i tvivl om den er FOR sort? Hvis i forstår.

Men er også i tvivl om det er bedst at købe rn med svinghjul eller ej? Hvis i forstår mig. Hvad er jeres meninger om svinghjul og faste hjul

Håber i forstår mit indlæg selvom det er lidt kludret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Francisca

sommerc skriver:

Hej alle Min søn er lige blevet 2. Og nu skal jeg ha en klapvogn.. Kan ikke undvære en mere. Vi har en paraply klapvogn selv men skal ha en ordenlig en til lange ture.

Hvilken har i?

Har kigget på Det skal være Emmaljunga og har kigget på den der hedder super nitro (tror jeg den hed.)

Ville nu allerhelst ha den på billede 2 men kunne man vidst ikke få mere...

Så billede 1 er den jeg har kigget på bare i helt sort uden graffiti mønster. Men er i tvivl om den er FOR sort? Hvis i forstår.

Men er også i tvivl om det er bedst at købe rn med svinghjul eller ej? Hvis i forstår mig. Hvad er jeres meninger om svinghjul og faste hjul

Håber i forstår mit indlæg selvom det er lidt kludret

Vi har en emmaljunga nitro city og er glade for den!

De har tilbud i kære børn på mange af deres nu

vi har den model i brun letterette

Anmeld

17. april 2014

sommerc

Francisca skriver:

Vi har en emmaljunga nitro city og er glade for den!

De har tilbud i kære børn på mange af deres nu

vi har den model i brun letterette

Har i med drejehjul så? Kan ik finde ud af om det skal

være dreje hjul eller ikke??

Anmeld

17. april 2014

LinLin

Jeg har ikke haft en emmaljunga, men en brio sing med drejehjul. Jeg har været rigtigt glad for den! De er fantastiske inde i byen når man lige skal sno sig igennem folkemængden og de kan i låses til ujævnt terræn

Så jeg siger klart til drejehjul

Anmeld

17. april 2014

sommerc

LinLin skriver:

Jeg har ikke haft en emmaljunga, men en brio sing med drejehjul. Jeg har været rigtigt glad for den! De er fantastiske inde i byen når man lige skal sno sig igennem folkemængden og de kan i låses til ujævnt terræn

Så jeg siger klart til drejehjul

Er de også gode når det fx er grus vej osv? Eller er det død besværligt , ? Og sidder hjulene så

tættere end de ville gøre hvis det ikke var svinghjul? Og falder de så i revner mellem stene osv? Undskyld mine mange spørgsmål hehe

Anmeld

17. april 2014

LinLin

sommerc skriver:

Er de også gode når det fx er grus vej osv? Eller er det død besværligt , ? Og sidder hjulene så

tættere end de ville gøre hvis det ikke var svinghjul? Og falder de så i revner mellem stene osv? Undskyld mine mange spørgsmål hehe

De sidder ikke tættere på min

Hvis man skal bruge den meget/fortrinsvist i ujævnt terræn tror jeg, jeg ville vælge en uden svinghjul. Men hvis man bruger den mest i by og engang imellem på grus o.l. synes jeg bedst om svinghjul (havde en almindelig til den første )

Anmeld

18. april 2014

Clisolka

Jeg har en Emmaljunga Cerox - den har snart et par på på bagen, og skal nu snart bruges til lillebror inden den har aftjent sin værnepligt  Jeg valgte en uden svinghjul, netop pga. vi er afhængig af klapvognen, da vi ingen bil har, så den skal stå model til en masse km 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.