Få manden op i gear??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. april 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste friede til mig for nu over 2 år siden, det er jeg rigtig glad for, for elsker jo manden helt vildt!

Men! Jeg er ved at få pip af at han ikke helt ved hvornår vi skal giftes og har endda sagt der kunne da gå 10 år før vi blev det
Hans sidste udmelding var at vi kunne blive gift når han var færdig med skolen, fordi han turde ikke endnu hvis vi nu blev ramt af forsørger pligten til hinanden.. Nu er det jo ændret så bare det faktum at vi bor sammen gør at vi ville få det.. Og nu når jeg nævner det så siger han bare at han ved ikke lige hvornår det er godt for os at blive gift og så sker der ikke mere..

Hvordan har i fået jeres mænd til ligesom at hjælpe til at blive enige om en dato? Er ved at blive rigtig godt irriteret fordi jeg rigtig gerne vil giftes, har altid haft det sådan at man ikke rigtig er en familie før man er gift, han er stik modsat da hans forældre aldrig var gift

Råd de damer please!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Lady Marion <3

Jeg syntes jo at det var indlysende , han friede og så skal man jo giftes inden 1 år 

Anmeld

17. april 2014

Hullabullabulla

Han friede og så blev vi enige om at der max skulle gå et år (efter traditionen)

Han friede 15/6-13 og vi skal giftes 7/6-14

Anmeld

19. april 2014

SandraXOXO

Jeg venter selv på ottende år så jeg er nok ikke den rette at spørge. :-S Men kigger lige med.

Anmeld

19. april 2014

Loa

Tænker umiddelbart du skal passe på med ikke at presse for meget.
Synes jeg læser ofte at mændene så har tendens til at gå i baglås.

Selvfølgelig er i stadig en lille familie selvom i ikke er gift...

Anmeld

19. april 2014

CaWi

Her er kæresten lidt "gammeldags".
Han vil fri og være forlovet i 1 år, for: "så bliver man gift", siger han.
Vores beslutning er at vi skal have sparet halvdelen op hver, til brylluppet.
Det har i nogle år været hans mest brugte sætning, når jeg har snakket om bryllup.
At så måtte jeg jo se at få sparet op.
Nu er der så en dato der betyder meget for mig, så nu har vi en deadline om 4 år. For så er den dato nemlig en lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.