Jeg skal giftes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

Leob

bobbles skriver:

Om 30 dage skal jeg giftes med min skønne kæreste :0)) Hold da op hvor er tiden gået hurtigt. Vi skal giftes på rådhus, og har i dagens anledning valgt to kjoler, men hvilken en synes i er pænest?

Stort tillykke

Synes nr to er fin  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nummer 2, men tror jeg ville tage et bælte/bånd på under barmen, der hvor kjolen er skåret. Det ville give et pift til din figur  Og så den bolero du nævner  

Anmeld

17. april 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nummer 2. Den øverste gør intet godt for din figur hvis jeg skal være helt ærlig. 

Anmeld

17. april 2014

bobbles

Omsorgsgiver skriver:

Nummer 2. Den øverste gør intet godt for din figur hvis jeg skal være helt ærlig. 

Den skal nu heller ikke gøre noget godt for figuren, skal jo bare den på når vi skal ned og sige Ja til hinanden

Anmeld

17. april 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
bobbles skriver:

Den skal nu heller ikke gøre noget godt for figuren, skal jo bare den på når vi skal ned og sige Ja til hinanden

Nej ok. 

Syntes bare ikke den sidder så godt på dig som den nederste. Den anden kan man bedre se din figur i og det synes jeg kun godt om. 

Anmeld

17. april 2014

Morgensol

Jeg tror at hvis du fik et bælte på i taljen på den første, ville den fremhæve dine former flottere.  

Anmeld

18. april 2014

L&V

bobbles skriver:

Om 30 dage skal jeg giftes med min skønne kæreste :0)) Hold da op hvor er tiden gået hurtigt. Vi skal giftes på rådhus, og har i dagens anledning valgt to kjoler, men hvilken en synes i er pænest?

Hvis jeg skal skal vælge en må det være nr 1. Men må være ærlig og sige de ik passer til dig. Jeg ville sætte et bånd eller bælte i taljen for de ik virker så firkantet og noget over armene. Nogle lækre smykker til at pifte den op og en sort pump eller kilehæl

Anmeld

18. april 2014

EAF

bobbles skriver:

Nummer to pågrund af farven  Men er absolut stensikker på at der findes kjoler der vil gøre det rigtig godt for din krop derude, for de er begge meget posede og med de flotte store bryster du gemmer indenunder så ville du kunne se så meget mere fyldig, formet og guddommelig ud end de to gør på billedet. Absolut ikke sagt i ondskab! Kom bare til at tænke på programmet Trinny og Susannah indtager DK, Holland osv. Og hvad de med meget enkle midler kunne udrette for kroppe - store som små. Er sikker på de ville hive fat i dig og løfte og fortælle hvor smukke dine ben er eller hvor fyldige flotte bryster du havde og det var en skam du pakkede det væk i en stor pose! 

Glædeligt tillykke med brylluppet  

Anmeld

18. april 2014

bobbles

SummaSummarum skriver:

Nummer to pågrund af farven  Men er absolut stensikker på at der findes kjoler der vil gøre det rigtig godt for din krop derude, for de er begge meget posede og med de flotte store bryster du gemmer indenunder så ville du kunne se så meget mere fyldig, formet og guddommelig ud end de to gør på billedet. Absolut ikke sagt i ondskab! Kom bare til at tænke på programmet Trinny og Susannah indtager DK, Holland osv. Og hvad de med meget enkle midler kunne udrette for kroppe - store som små. Er sikker på de ville hive fat i dig og løfte og fortælle hvor smukke dine ben er eller hvor fyldige flotte bryster du havde og det var en skam du pakkede det væk i en stor pose! 

Glædeligt tillykke med brylluppet  

Wow synes altid jeg har haft små bryster

Anmeld

18. april 2014

Muhmi

bobbles skriver:

Uha, jamen du skal da næsten have en ny fin kjole at have på, på jeres specielle dag!

Vil gerne låne dig hvis det er ellers så har jeg fundet nogle inde på ellos.dk som jeg bare synes er super søde, som ville klæde din krop og som ikke går på kompromis med den stil det ser ud til du gerne vil have dem i

Prøv at kigge lidt på de her skønheder, som ikke koster det hvide ud af øjnene men som vil gøre dagen endnu mere speciel

Og hey, KÆMPE tillykke  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.