Mens smerter 3. trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2014

vitapigen

Hej piger...

Jeg er i uge 33 og har hele dagen haft det mærkeligt hvor jeg har rigtig mange mens smerter omme i lænd. I løbet af dagen har de taget en smule mere til. Har nu også de smerter foran. Det er til at holde ud og gør ikke ondt ondt som i veer. Det er bare ubehageligt. Jeg har prøvet at hvile mig, men kan ikke rigtig finde ro.

Jeg er 2. gangs gravid og synes ikke jeg kan huske at jeg har haft det sådan. Nogen der har prøvet det?

Ved ikke om det er pga. de sidste dage hvor jeg har rengjort hele huset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

AnthonsMor

vitapigen skriver:

Hej piger...

Jeg er i uge 33 og har hele dagen haft det mærkeligt hvor jeg har rigtig mange mens smerter omme i lænd. I løbet af dagen har de taget en smule mere til. Har nu også de smerter foran. Det er til at holde ud og gør ikke ondt ondt som i veer. Det er bare ubehageligt. Jeg har prøvet at hvile mig, men kan ikke rigtig finde ro.

Jeg er 2. gangs gravid og synes ikke jeg kan huske at jeg har haft det sådan. Nogen der har prøvet det?

Du kan næsten være 100% sikker på, at det er fordi du har gjort så meget rent, at du har ondt

Så slap af, så skal det nok forsvinde

Anmeld

16. april 2014

vitapigen

AnthonsMor skriver:

Du kan næsten være 100% sikker på, at det er fordi du har gjort så meget rent, at du har ondt

Så slap af, så skal det nok forsvinde

Håber at du har ret... Synes det er lige tidligt hvis det skulle være optakt til noget...

Tak for svar

Anmeld

16. april 2014

Maria-s

Her er der også betaling ved kasse 1, hvis jeg laver for meget, i for af spændinger/ plukveer mv.. Så vil umiddelbart også sige overanstrenelse. Men er du nervøs, så stik FG et ring. Hellere 10 for meget end et for lidt

Anmeld

16. april 2014

AnthonsMor

vitapigen skriver:

Håber at du har ret... Synes det er lige tidligt hvis det skulle være optakt til noget...

Tak for svar

Tror nu bare det er din krop der beder dig tage en slapper

Anmeld

16. april 2014

Mariekjellerup90

vitapigen skriver:

Hej piger...

Sådan startede min fødsel med Emma, først mens smerter i lænden også foran, så begyndte det at brænde, en dag efter fik jeg regelmæssige veer. Men håber det bare er din krop som trænger til hvile  

Anmeld

16. april 2014

vitapigen

Mariekjellerup90 skriver:

Sådan startede min fødsel med Emma, først mens smerter i lænden også foran, så begyndte det at brænde, en dag efter fik jeg regelmæssige veer. Men håber det bare er din krop som trænger til hvile  

Puha... fødte du før tid?

Håber bare det er min krop der siger at jeg skal tage den med ro.... Tak for svar

Anmeld

16. april 2014

vitapigen

Tak for svar piger... vil prøve at gå i seng og så håbe at det bare er min krop der trænger til ro... Bare lidt svært når vi skal holde påskefrokost i morgen herhjemme

Anmeld

17. april 2014

Mariekjellerup90

vitapigen skriver:

Puha... fødte du før tid?

Håber bare det er min krop der siger at jeg skal tage den med ro.... Tak for svar

Nej jeg fødte 39+4  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.