kl 14.05 idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2009

NaFe

Ja der skal jeg se min lille søster efter 13,5 måned, som hun har tilbragt i USA....det bliver en rigtig stor dag, for feluca skal jo møde sin Moster Sarah for første gang....Glæder mig så meget til hun kommer ud af svingdørene i lufthavnen og hele familien står der... Håber Feluca smiler over hele hovedet og ikke bryder ud i gråd....hihi...

men en dejlig dag bliver det i hvert fald...weeeeeeeeeeeiiiiiiii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

TbCp

Feluca09 skriver:

Ja der skal jeg se min lille søster efter 13,5 måned, som hun har tilbragt i USA....det bliver en rigtig stor dag, for feluca skal jo møde sin Moster Sarah for første gang....Glæder mig så meget til hun kommer ud af svingdørene i lufthavnen og hele familien står der... Håber Feluca smiler over hele hovedet og ikke bryder ud i gråd....hihi...

men en dejlig dag bliver det i hvert fald...weeeeeeeeeeeiiiiiiii

Åhhh hvor skønt.
Så kan du jo kun få en dejlig dag

Anmeld

10. august 2009

Karo

Hvor bliver det dog dejligt at få hende hjem igen

Er sikker på at Feluca nok skal komme til at holde rigtig meget af hende.

Anmeld

10. august 2009

Vinker

Åååh kan godt forstå du glæder dig til at se din søster igen og stolt at kunne vise din datter frem

Anmeld

10. august 2009

Bondepigen

Jubii. Det må bare være så dejligt. Skønt både for hende og for dig, at Feluca og hun mødes. Det bliver et stort øjeblik!!!

Anmeld

10. august 2009

sarahb

Ejj hvor fedt.. hmm en jeg kender har også været i Usa 1 år og er kommet hjem i dag.. dorthe hedder hun.. Måske de er med samme arrangør

Håber i har haft en fantastisk dag i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.