38+1 med lillemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

tarkoflen

Shiiit er det allerede ved at være nu hvor det kan ske hvert øjeblik, synes da lige du er blevet gravid med jeres lille supermand! Hvor er det vildt! Men jeg burde jo have regnet den ud for min lille skat blev et år i går og de er jo ud fra beregningerne lavet mere eller mindre præcist med et års mellemrum og jeg fødte 38+1

Hvor er det bare fantastisk at l efter alle de forsøg og alle de tårer der er fulgt med endelig snart får jeres lille guldklump i armene det er så vildt og ubeskriveligt! Jeg ønsker dig den skønneste fødsel i verden og håber bare så meget at det bliver en god oplevelse for jer! Men det er jeg nu sikker på det bliver

Må jeg komme med et lille råd, hvis du ikke kan holde ud at ligge på ryggen, så er sådan en fitnessbold guld værd! Nøj den gjorde det godt for mig

Og selvom du tænker jeg er åndssvagt så vil jeg alligevel skrive at kroppen er så
Smart indrettet at man fuldstændig glemmer smerterne! Det er så mærkeligt

Rigtig god fødsel søde du, jeg ønsker jer alt det bedste på den store dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

Putomanen

Jeg endte med at føde, da jeg var 38+2, så det gik rigtig stærkt
Det var en hurtig fødsel på lidt over 7 timer som gik rigtig godt.

Nu prøver vi at få en hverdag op at køre, og jeg er helt forelsket i lillemanden

Anmeld

20. april 2014

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg endte med at føde, da jeg var 38+2, så det gik rigtig stærkt
Det var en hurtig fødsel på lidt over 7 timer som gik rigtig godt.

Nu prøver vi at få en hverdag op at køre, og jeg er helt forelsket i lillemanden

Jamen dog stort tillykke med lillemanden, blev hans fødselsdag den 18/4 eller hvornår synes han at han ville ud til mor og far?

Det er vildt så relativt tæt vores babyer følges ad bare med et års mellemrum

Jeg håber l alle tre har det super godt og nyder denne tid i fulde drag

Stort tillykke og kæmpe til jer

Anmeld

23. april 2014

Putomanen

tarkoflen skriver:

Jamen dog stort tillykke med lillemanden, blev hans fødselsdag den 18/4 eller hvornår synes han at han ville ud til mor og far?

Det er vildt så relativt tæt vores babyer følges ad bare med et års mellemrum

Jeg håber l alle tre har det super godt og nyder denne tid i fulde drag

Stort tillykke og kæmpe til jer

Hans fødselsdag blev d 17. april.
Det var godt nok hurtigt, at han ville ud til os, men det er dejligt endelig at have ham hos os

Ja, det er lidt sjovt, at det passer så godt sammen

Vi nyder tiden rigtig meget, men hold da op hvor er det også en stor omvæltning.

Anmeld

23. april 2014

tarkoflen

Putomanen skriver:

Hans fødselsdag blev d 17. april.
Det var godt nok hurtigt, at han ville ud til os, men det er dejligt endelig at have ham hos os

Ja, det er lidt sjovt, at det passer så godt sammen

Vi nyder tiden rigtig meget, men hold da op hvor er det også en stor omvæltning.

Dagen efter Thea

Har han fået et navn den lille skat?

Ja det er en kæmpe omvæltning, også selvom det er noget man har ventet på med længsel i rigtig lang tid! Jeg havde max. dårlig samvittighed over, at jeg til tider synes det var rigtig hårdt, netop fordi jeg tænkte jeg burde være ovenud taknemmelig over vi overhovedet havde fået chancen for at få så perfekt og helt igennem lækker lille baby, men derfor var det altså en stor omvæltning og rigtig hårdt. Måske lidt krydret med, at min fødsel eller rettere efterforløbet var meget langt fra det, jeg havde regnet med.

Jeg håber det var en god fødsel og at du ikke skal døje med alt for meget

Du er velkommen til at skrive privat, hvis du en dag synes det er lidt hårdt, jeg kender alt til det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.