ssf??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
2 synes godt om
16. april 2014

et-ønske

Hmmmm sidst jeg var ved jm var hun ikke helt tilfreds med mit blodtryk - hun sagde at hvis der var det mindst skulle jeg kontakte dem - jeg er lidt i tvivl....

Jeg er 32+2 med tvillinger, og har i nat haft det frygteligt!! Hver gang jeg har vendt mig, og det har været MANGE gange, da jeg har sådan en uro i kroppen..... Men der har det føltes som om at jeg har fået et slag i maven og ikke kunne få luft, få sådan en ubehagelig måde
Derudover har jeg så siden igår taget 4 kg å kan godt se mine fingre er lidt hævede, men ellers tror det mest er mine ben der lider

Ville du gøre noget eller ville du lige se tiden an?? Tøserne har været ret aktive i nat, men der er ro på dem ligenu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

Monski

et-ønske skriver:

Hmmmm sidst jeg var ved jm var hun ikke helt tilfreds med mit blodtryk - hun sagde at hvis der var det mindst skulle jeg kontakte dem - jeg er lidt i tvivl....

Jeg er 32+2 med tvillinger, og har i nat haft det frygteligt!! Hver gang jeg har vendt mig, og det har været MANGE gange, da jeg har sådan en uro i kroppen..... Men der har det føltes som om at jeg har fået et slag i maven og ikke kunne få luft, få sådan en ubehagelig måde
Derudover har jeg så siden igår taget 4 kg å kan godt se mine fingre er lidt hævede, men ellers tror det mest er mine ben der lider

Ville du gøre noget eller ville du lige se tiden an?? Tøserne har været ret aktive i nat, men der er ro på dem ligenu

Ring ring ring især hvis du har taget 4 kg på hen over natten. Jeg havde så mange tegn på ssf sidst i min graviditet og det endte med at jeg den sidste måneder maks måtte gå 4 dage uden at blive undersøgt, selvom der aldrig var noget
Håber alt er godt med dig og pigerne

Anmeld

16. april 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg ville ringe med det samme. Det lyder bestemt som om det kunne være ssf ja! 

Jeg var lidt nervøs på et tidspunkt om jeg havde det efter en veninde sagde at det var nogle af hendes symptomer. Så ringede til lægesek. og hun gav mig en akuttid. Så det tages alvorligt. Der blev målt lidt bt og tjekket min urin, den var fin. Men lægen sagde(det var en fredag) at hvis jeg følte noget ubehag så skulle jeg bare ringe til vagtlægen. 

Ring

Anmeld

16. april 2014

Kløver

Jeg ville ringe

Anmeld

16. april 2014

Hullabullabulla

et-ønske skriver:

Ring!! Hellere en gang for meget en for lidt..

Hilsen fra en som blev sat igang 23 dage før termin pga ssf..

Anmeld

16. april 2014

et-ønske

Ringede og fik en tid - umiddelbart ikke noget men skal ringe hvis der bliver det mindste!!!
Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.